Profilbilde av tannlege Ingvild Drabløs

Ingvild Drabløs

Profilbilde av tannlege Ingvild Drabløs

Om

Tannlege Ingvild er opprinnelig fra Bærum. Hun er uteksaminert ved Det odontologiske fakultetet i Bergen. Ingvild har erfaring fra privat praksis på Sunnmøre og har behandlet pasienter med stort behandlingsbehov. Hun er nøye, tålmodig og har erfaring med pasienter med tannlegeskrekk.

Autorisasjon (2020)

Siste vurderinger av Ingvild Drabløs

Særdeles tillitsfull tannlege

Klinikk: Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata) Skrevet

Med min tannlegeskrekk, så fant jeg endelig en tannlege jeg ble bekvem med. Hun er rolig, tålmodig og har et behagelig vesen. Fortalte nøye hva hun gjorde og tok meg på alvor. Dyktig. Anbefales.

Dyktig og Trivelig

Klinikk: Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata) Skrevet

Er faglig dyktig og kan jobben sin. Informerer også om hva hun gjør underveis og er forsiktig. Imøtekommende og blid.

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Clear Tannlegesenter Drammen (Jernbanegata) Skrevet

Her blir du seriøst og godt behandlet, med god informasjon og solide og overbevisende forklaringer og begrunnelser. Og gode råd, med alternativer når det finnes. Kostnadsoverslag gis uoppfordret og skriftlig, og regningen er spesifisert. Bestilt time bekreftes straks, og påminnelse sendes ut som hos alle andre. Ledige timer ligger på nett og det er bare å velge om man ikke allerede har avtale. Tilbyr også sene åpningstider. Og veteraner for 10% rabatt, uoppfordret. Jeg leverer samtidig med denne vurderingen, en vurdering av to andre tannleger jeg har benyttet siste to år, og forskjellen er som natt og dag. Nå har jeg kommet i havn!