Joachim Bjørgen

Joachim Bjørgen er tannlege i Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Joachim Bjørgen

Dyktig, hyggelig og kunnskapsrik tannlege!

Klinikk: Kalbakken Tannlegesenter Skrevet

Joachim er rolig, høflig og hyggelig, noe jeg setter stor pris på, da jeg har litt tannlegeskrekk. Han forklarer hva han gjør og sier jeg skal si ifra hvis det gjør vondt.
Føler at han ønsker at jeg skal ha det mest mulig komfortabelt under behandlingen.

Han virker svært faglig kompetent og oppgradert på nye teknikker og behandlinger.
Jeg føler meg helt trygg på at han tar de riktige avgjørelser for meg til enhver tid.

Joachim kan virkelig anbefales på det aller sterkeste.

Arrogant tannlege

Klinikk: Kalbakken Tannlegesenter Skrevet

Jeg var til en konsultasjon da det ble pr telefon ble bekreftet at det var mulig å legge kompositt på/under fortenner osv ift slitte og skadde tenner.

Men måtte ha konsultasjon først ble det sagt. Fikk i etterkant vite det ble satt opp 1 hel time, men jeg var der kanskje 20 minutter. Alle mulig forslag til opprettelse av tenner ble mer eller mindre direkte avvist av tannlegen, jeg burde faktisk ikke foreta meg noe i det hele tatt fordi jeg hadde så fine tenner, jeg sa som sant var at livet mitt hadde vært tøft og at jeg generelt ønsket å gjøre oppretteser, uten at tannlegen virket anfektet av min uttalelse, i det hele tatt.

Jeg spurte om de hadde tannbleking jeg kunne kjøpe på tube, det fikk jeg imidlertid ikke lov til å kjøpe på grunn av at jeg ikke hadde fått skinner av de selv om jeg sa jeg hadde hjemme. Da jeg spurte hva det kostet og tannlegen sa 710,- og jeg besvarte oi så dyrt? Så besvarte han at "ja jeg sa at vi ikke er gratis" eller noe i den duren. Frekk som fy.

Jeg har gått til dette klinikken i åresvis t.o.m. 2018 og fikk et tannlegeopphold på flere år da jeg igrunn aldri har hull i tenner, så her kom tannlege inn med en kommentar at "ja du har vel likevel ikke tenkt å å hit da fremover, så " typ ..; "da er det ikke så nøye med hvordan jeg behandler deg nå" hentydet han opplagt til og sendte meg stikkende blikk.

Kan ikke anbefale da denne tannlegen.