Kalbakken Tannlegesenter

Kalbakken Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kalbakken Tannlegesenter

Arrogant tannlege

Tannlege: Joachim Bjørgen Skrevet

Jeg var til en konsultasjon da det ble pr telefon ble bekreftet at det var mulig å legge kompositt på/under fortenner osv ift slitte og skadde tenner.

Men måtte ha konsultasjon først ble det sagt. Fikk i etterkant vite det ble satt opp 1 hel time, men jeg var der kanskje 20 minutter. Alle mulig forslag til opprettelse av tenner ble mer eller mindre direkte avvist av tannlegen, jeg burde faktisk ikke foreta meg noe i det hele tatt fordi jeg hadde så fine tenner, jeg sa som sant var at livet mitt hadde vært tøft og at jeg generelt ønsket å gjøre oppretteser, uten at tannlegen virket anfektet av min uttalelse, i det hele tatt.

Jeg spurte om de hadde tannbleking jeg kunne kjøpe på tube, det fikk jeg imidlertid ikke lov til å kjøpe på grunn av at jeg ikke hadde fått skinner av de selv om jeg sa jeg hadde hjemme. Da jeg spurte hva det kostet og tannlegen sa 710,- og jeg besvarte oi så dyrt? Så besvarte han at "ja jeg sa at vi ikke er gratis" eller noe i den duren. Frekk som fy.

Jeg har gått til dette klinikken i åresvis t.o.m. 2018 og fikk et tannlegeopphold på flere år da jeg igrunn aldri har hull i tenner, så her kom tannlege inn med en kommentar at "ja du har vel likevel ikke tenkt å å hit da fremover, så " typ ..; "da er det ikke så nøye med hvordan jeg behandler deg nå" hentydet han opplagt til og sendte meg stikkende blikk.

Kan ikke anbefale da denne tannlegen.

fornøyd

Tannlege: Elisabeth Ann Jeanette Sanner Skrevet

Elisabeth er en erfaren tannlege. Hun informerer om alt hun skal gjøre. Forteller du at du har tannlegeskrekk så gjør hun alt i sin makt for at du skal føle deg trygg.

Min tannlegeskrekk kommer fra skoletannlegen på 80 tallet, hvor stor smerte alltid var en del av behandlingen (for meg). Smertestillende ble aldri gitt. Jeg ble aldri hørt heller. Råd om tannhelse til pasienten (barnet) var som regel kjeft. Jeg blir nok aldri kvitt skrekken, men takket være Elisabeth så er jeg ikke lenger så redd at jeg sover dårlig natten før tannlegetimen, eller for å ta opp telefon og bestille meg en time.
Hvis det er noe som kunne vært bedre så er det pris, og ventetid, men er problemet akutt så har jeg fått hjelp på dagen.

Dyr

Tannlege: Elisabeth Ann Jeanette Sanner Skrevet

Tannlegen fremstår som sympatisk. Faglig oppfatter jeg henne som gjennomsnittlig.
Det er imidlertiden veldig dyr klinikk, noe man ikke ser hvis man bare ser på første sum - undersøkelse - på sammenligningstjenesten hvakostertannlegen.no. Går man inn på andre behandlinger ser man at de ligger over gjennomsnittet både i Oslo og resten av landet. Kontoret er ikke moderne utstyrt og holder til i et billig lokale.
Her må tannlegens avanse være veldig høy.

Veldig trygg og god tannlege!

Tannlege: Elisabeth Ann Jeanette Sanner Skrevet

Dette er utvilsomt den beste tannlegen jeg har hatt. Gir gode råd, skryter av tannhelsen og har utført behandlinger kjapt og effektivt. Trukket to visdomstenner hos henne, det var kjapt og effektivt, ikke vondt i det hele tatt og hun snakket meg behagelig gjennom hele seansen. I tillegg kom prisen ut lavere enn først forespeilet! (Ga 860 kr, hun sa "rundt 1000"). Anbefales helt klart videre :)

Anstrenger seg for å gjøre pasienten trygg/komfortabel, og svært grundig i arbeidet

Tannlege: Elisabeth Ann Jeanette Sanner Skrevet

Jeg har hatt ulike behandlinger hos tannlege Sanner. Opprinnelig har jeg slitt med tannlegeredsel, men etter å ha gjennomført behandlingene hos Sanner de siste år har jeg blitt kvitt dette. Tannlegen er rolig, grundig og tar seg tid til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Jeg er svært fornøyd med behandlingen og oppfølgingen jeg har fått fra tannlege Sanner.