Nazanin Morovatipour

41 år

Autorisasjon (2021)

Oralcare AS Telefonnummer22 10 44 8922 10 44 ...
Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo
Nazanin Morovatipour er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Nazanin Morovatipour

Beste, snilleste og dyktig

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg har slitt med tannproblemer i mange år.

Endel dårlige opplevelser har jeg hatt, så jeg må innrømme at jeg ikke lenger turte å gå til tannlegen.
Jeg ble anbefalt Nazanin av to gode venner, og det er jeg de evig takknemlig for.
Hun tar hensyn til min tannlegeskrekk, og har vel snart kurert den.
Jeg anbefaler alle å gå til henne, om det er snakk om å ha tannlegeskrekk, eller om du bare ønsker en urolig dyktig tannlege

Beste tannlegen!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Nazanin er den beste tannlegen jeg har vært hos fordi hun er flink med hendene og har full kontroll på trygdeordninger. For meg som ufør er dette en kombinasjon som er svært vanskelig å slå!

Hun er også den eneste tannlegen som gir noen som helst form for garantier på plastfyllinger i tennene. Pga. høy yrkesstolthet strekker hun seg langt - av og til sikkert litt FOR langt - for pasientene sine.

Jeg har klart å dra et par venninner med tannlegeskrekk til Nazanin. Denne skrekken er nå til dels kurert, og vi har alle fått penere tenner. Ingen av oss har vurdert å skifte tannlege etter at vi kom til Nazanin. Hun tok over etter tannlege Ali (Storgata, Blåkors-blokka) som er lærer på fulltid på tannlegehøyskolen i dag, men hun er faktisk dyktigere enn han er.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Velutdannet og kan sine saker.
Gir god informasjon og har godt håndlag.
Er fingernem og arbeider på en nennsom og behagelig måte, duppet av et par ganger, når hun arbeidet i munnen min.