Gaute Meum Byrkjeflot

Gaute Meum Byrkjeflot er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Gaute Meum Byrkjeflot

Anbefaler til alle!

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Gaute er den beste tannlegen (eller generelt helsearbeider) jeg har vært borti. Jeg har vært kjempefornøyd med den behandlingen jeg har fått, og han er virkelig vært påpasselig med at tidligere problemer har blitt fulgt opp. Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor, han er alltid til tiden og virker forberedt før timen. Svært sympatisk og behagelig person som gjør at tannlegebesøket ikke blir noe å grue seg til. Anbefaler alltid Gaute hver gang tannhelse blir snakket om.

Dyktig tannlege som tar vare på pasienter.

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Lett tilgjengelig, punktlig, nøye og hyggelig. Gir råd og hvordan ta best vare på tennene og passer på at pasienten får det behagelig under besøket.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Kom til Gaute med MYE komplikasjoner og fikk en ekstremt god oppfølging.

Følte meg godt tatt vare på og alt som ble gjort ble tatt hensyn for å få meg mest mulig fornøyd. han gjør alt han kan for at pasienten ikke skal ha vondt under og etter behandling.

Trodde aldri jeg skulle si det, men hos Gaute trivdes jeg faktisk godt, selv under behandling med mye boring og rotfylling.

Dyktig og behagelig tannlege.

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Jeg er inne til time med jevne mellomrom for for forbygging og tannpleie. Veldig fornøyd med behandling og behjelpelighet.

Flink og behagelig

Klinikk: Hjellen 9 Tannklinikk Skrevet

Veldig fornøyd: flink, behagelig og gir nyttig informasjon! Forteller hver gang om hva som evt må gjøres og hvorfor, ikke for grundige men lett å forstå. Blid! Kommer presis inn til timen.