Gunhild Liavaag

1 vurdering

Siste vurderinger av Gunhild Liavaag

Ikke helt fornøyd

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Dro til tannlegen for en vanlig kontroll og fikk vite at jeg måtte bore to hull. Hun brukte utrolig lang tid på å bore det ene hullet, og jeg merket at noe ikke stemte. Sa ifra om dette to uker senere ved neste time, men hun svarte at det var vanlig. Har hatt problemer med ising i tannen i over et år etter dette, og vil oppsøke en annen tannlege for å fikse det. Utrolig frustrerende å måtte betale en annen tannlege for å rette opp.

Kjempepositiv opplevelse!

Klinikk: Bergen Tannhelsesenter AS Skrevet

Kom inn for én tann men viste seg å være flere som trengtes å fikses på, på grunn av undertegnedes dårlige tannhelse, og dette ble gjort ordentlig, effektivt og ikke minst smertefritt. Hun har en lett hånd som gjør at det blir mindre ubehagelig enn det trenger å være når man først er hos tannlegen, som er veldig deilig. Anbefales!

Kan anbefales fra en med tannlegeskrekk!

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

De årene jeg har vært pasient ved dette tannlegekontoret (på bystasjonen) har jeg måttet bytte tannlege flere ganger siden tannlegene slutter eller går ut i permisjon. Det er ikke så ok når man sliter med heftig tannlegeangst. Til gjengjeld er jeg glad for at det var Gunnhild jeg etterhvert havnet hos, da hun er en veldig flink, rolig og tålmodig tannlege. Hun er forsiktig og tar ekstra hensyn når man trenger det. Hun tar seg tid og er flink til å forklare hva hun gjør. Hun har en avslappet og behagelig stemning rundt seg. Har ingenting å utsette på henne!