Bergen Tannhelsesenter AS

Kanalveien 64 5068 Bergen
Bergen Tannhelsesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Tannhelsesenter AS

Helt strålende behandling og oppfølging

Tannlege: Anette Kubon Skrevet

Måtte fjerne visdomstennene som satt utrolig godt.
Men behandlingen var smertefri og effektiv.
Ble også oppringt for oppfølging påfølgende dager, fordi hun ville vite hvordan det gikk. Følte meg veldig ivaretatt.

Anbefales!

Tannlege: Gudveig Cecilie Gjerde Gjengedal Skrevet

En relativt liten operasjon jeg hadde, men jeg vil likevel berømme tannlegen, medarbeiderne og hele stedet. Vil definitivt bruke dette igjen ved behov.

Veldig fornøyd med min tannlege

Tannlege: Anette Kubon Skrevet

En flott tannlege med godt humør. Veldig effektiv men samtidig nøye. God service og man føler seg ivaretatt. Får alltid beskjed om at det er bare å ringe visst det skulle vise seg å være noen ubehag etter timen.

Fantastisk tannlege, service behandling. Hun fikset alt som måtte fikses! Takk til Anette, du er suveren! Anbefales ster

Tannlege: Anette Kubon Skrevet

Hun fikset alt som måtte fikses! Takk til Anette, du er suveren! Anbefales sterkt!Hun fikset alt som måtte fikses! Takk til Anette, du er suveren! Anbefales sterkt!

Veldig dyktig kjevekirurg

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Njål fikk meg til å slappe av og føle meg trygg under prosedyren. Han og hans assistent var veldig profesjonelle. Operasjonen gikk bokstavelig talt smertefritt. Fulgte hans råd i etterkant om å innta smertestillende før smertene fikk anledning til å komme, og er veldig fornøyd med det.