Bergen Tannhelsesenter AS

Bergen Tannhelsesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Tannhelsesenter AS

Ikke helt fornøyd

Tannlege: Gunhild Liavaag Skrevet

Dro til tannlegen for en vanlig kontroll og fikk vite at jeg måtte bore to hull. Hun brukte utrolig lang tid på å bore det ene hullet, og jeg merket at noe ikke stemte. Sa ifra om dette to uker senere ved neste time, men hun svarte at det var vanlig. Har hatt problemer med ising i tannen i over et år etter dette, og vil oppsøke en annen tannlege for å fikse det. Utrolig frustrerende å måtte betale en annen tannlege for å rette opp.

Bergens beste

Tannlege: Gudveig Cecilie Gjerde Gjengedal Skrevet

Cecilie er profesjonell, imøtekommende og veldig veldig dyktig. Jeg gruet meg til tannlegetime, men hun sørger for en rolig og behagelig atmosfære og forklarer alt hun gjør i forkant for at jeg skal føle meg ivaretatt.
Hun får toppscore fra meg :-)

Dyktig og vennlig!

Tannlege: Anders Kvam Berntsen Skrevet

Har gått til Dr. Berntsen i flere år nå. Utrolig fornøyd med oppfølgingen og hvor faglig dyktig han er. Lytter til behov og ønsker, og møter meg alltid med et smil og glimt i øyet. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig, rolig og effektiv

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Lekven har fjernet to av mine visdomsjeksler. Tannlegebesøk er i utgangspunktet noe av det verste jeg gjør, men Lekven gjorde de to behandlingene hos han til en meget positiv opplevelse.

Lyttende og informerer godt.

Tannlege: Anders Kvam Berntsen Skrevet

Har hatt Anders som tannlege i 18 år. Med min tannlegeskrekk er han gull vert for meg. Også tannpleieren min Hazel.