Bergen Tannhelsesenter AS

Telefonnummer55 55 06 0055 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kanalveien 64 5068 Bergen
Bergen Tannhelsesenter AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bergen Tannhelsesenter AS

Helt fantastisk

Tannlege: Gudveig Cecilie Gjerde Gjengedal Skrevet

Rolig, utrolig dyktig, effektiv og nøye. Forklarer godt, tar hensyn og hører på deg som pasient. Anbefales på det sterkeste.

Ufattelig dyktig

Tannlege: Njål Lekven Skrevet

Jeg har bare gode ting å si om denne tannlegen. Viser stor grad av omsorg for pasienten og man får virkelig inntrykk av at han vil pasienten godt. Tanntrekkingen gikk som en drøm, og jeg kommer til å anbefale han videre til alle som ønsker en god og trygg tannlege!

Kjempepositiv opplevelse!

Tannlege: Gunhild Liavaag Skrevet

Kom inn for én tann men viste seg å være flere som trengtes å fikses på, på grunn av undertegnedes dårlige tannhelse, og dette ble gjort ordentlig, effektivt og ikke minst smertefritt. Hun har en lett hånd som gjør at det blir mindre ubehagelig enn det trenger å være når man først er hos tannlegen, som er veldig deilig. Anbefales!

Skjelver for mye med henderna

Tannlege: Arne Geir Grønningsæter Skrevet

Detta var en helt fruktansvärd upplevelse, tannlegen var ikke stödig med handen og skled med borren mange ganger. Han skjelvde en god del på begge händer både i hvila og under arbeid. Han skulle ha klyvd min vidsomstann mitt itu men istedet så lyckades han inte med det og drog ut hela, vilket han märkte etterpå " oi jag trodde jag hade sågat den mitt itu" men det gjorde jag visst ikke..,den smärtan jag har nu är olidlig och ingreppet tog 1 1/2 time...

Helt strålende behandling og oppfølging

Tannlege: Anette Kubon Skrevet

Måtte fjerne visdomstennene som satt utrolig godt.
Men behandlingen var smertefri og effektiv.
Ble også oppringt for oppfølging påfølgende dager, fordi hun ville vite hvordan det gikk. Følte meg veldig ivaretatt.