Susanne Løvdahl

Tannlegene i Gyldenløvesgate DA

2010

Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Prisliste

Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Telefonnummer38 12 09 6038 12 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gyldenløves Gate 5 4611 Kristiansand S
Susanne Løvdahl er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Susanne Løvdahl

Hun har totalt forandret mitt blikk på det å gå til tannlegen!

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg har kun brukt tannleger fra det offentlige, hadde da tannlegeskrekk. Fikk anbefalt Susanne av en veninne og jeg har ikke angret et sekund! Hun har totalt forandret mitt blikk på det å gå til tannlegen, hun er utrolig hyggelig, imøtekommende og forklarer alt grundig når hun holder på. Man føler seg virkelig ivaretatt og forstått når man er hos hun. For første gang gleder jeg meg til å gå til tannlegen! Kan virkelig anbefale Susanne på det sterkeste.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg fikk anbefalt dette tannlegesenteret, og fikk time hos Susanne da jeg ringte og bestilte. Susanne er hyggelig, positiv, grundig og effektiv. Hun forteller hva hun ser, og anbefaler videre oppfølging/ behandling når det er nødvendig. Jeg føler at jeg er i gode hender hos henne, og når jeg har blitt henvist til andre for videre behandling, har disse også vært flinke og ryddige. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Susanne Løvdahl er utrolig! - Beste tannlegen i Kristiansand!

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg ble "mishandlet" av komunale tannleger som yngre, etter at fortanna knakk ved rota som 14 åring. Etter dette har jeg hatt intens tannlegeskrekk - men fikk via en kollega anbefalt Susanne Løvdahl.
Kort fortalt er skrekken borte etter noen besøk hos henne. Hun er hele tiden opptatt av hvordan du som pasient har det, og forklarer deg nøye alt som skjer. Og føler man ubehag, stopper hun med en gang, og finner alternative måter og gjøre behandlingen på. Jeg kan på det aller varmeste anbefale Susanne - tannlege skrekk eller ei:) Hun er også ryddig i forhold til økonomi - etter første undersøkelse forteller hun nøyaktig hvor mye det vil koste, og finner en løsning på hva som skal gjøres når, i forhold til hva som passer best for pasienten. Kan på det aller varmeste anbefale Susanne, du vil garantert ikke bli misfornøyd med verken pris eller behandling!

Veldig fornøyd!!

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg liker ikke tannleger, så var viktig for meg å få en flink tannlege. Susanne er meget dyktig, forklarer nøye underveis og er veldig opptatt av at en skal ha det så behagelig som mulig. Anbelfales på det varmeste :)