Susanne Løvdahl

Gyldenløves Gate 5 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Susanne Løvdahl

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg fikk anbefalt dette tannlegesenteret, og fikk time hos Susanne da jeg ringte og bestilte. Susanne er hyggelig, positiv, grundig og effektiv. Hun forteller hva hun ser, og anbefaler videre oppfølging/ behandling når det er nødvendig. Jeg føler at jeg er i gode hender hos henne, og når jeg har blitt henvist til andre for videre behandling, har disse også vært flinke og ryddige. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Susanne Løvdahl er utrolig! - Beste tannlegen i Kristiansand!

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg ble "mishandlet" av komunale tannleger som yngre, etter at fortanna knakk ved rota som 14 åring. Etter dette har jeg hatt intens tannlegeskrekk - men fikk via en kollega anbefalt Susanne Løvdahl.
Kort fortalt er skrekken borte etter noen besøk hos henne. Hun er hele tiden opptatt av hvordan du som pasient har det, og forklarer deg nøye alt som skjer. Og føler man ubehag, stopper hun med en gang, og finner alternative måter og gjøre behandlingen på. Jeg kan på det aller varmeste anbefale Susanne - tannlege skrekk eller ei:) Hun er også ryddig i forhold til økonomi - etter første undersøkelse forteller hun nøyaktig hvor mye det vil koste, og finner en løsning på hva som skal gjøres når, i forhold til hva som passer best for pasienten. Kan på det aller varmeste anbefale Susanne, du vil garantert ikke bli misfornøyd med verken pris eller behandling!

Veldig fornøyd!!

Klinikk: Tannlegene i Gyldenløvesgate DA Skrevet

Jeg liker ikke tannleger, så var viktig for meg å få en flink tannlege. Susanne er meget dyktig, forklarer nøye underveis og er veldig opptatt av at en skal ha det så behagelig som mulig. Anbelfales på det varmeste :)