Jonas Skyrud

Sand Tannklinikk (Nord-Odal)

2010

Sand Tannklinikk (Nord-Odal) Prisliste

Sand Tannklinikk (Nord-Odal) Telefonnummer62 97 11 9662 97 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 16 2120 Sagstua
Jonas Skyrud er tannlege i Nord-Odal

Siste vurderinger av Jonas Skyrud

Imøtekommende strålende bli alltid

Klinikk: Sand Tannklinikk (Nord-Odal) Skrevet

En meget hyggelig mann som får de fleste til å slappe av i stolen. Jeg har odontofobi og dette er noe han hjelper meg med og har hjulpet meg masse med .

Han ser meg, respekterer meg som pasient. Og hører meg, kan ikke få sagt nok om hvor fornøyd jeg er over å få kunne bruke han. Etter mange års redsel er det blitt mye bedre pga hans alrighte vesen og medmenneskelighet.

Verdens flinkeste tannlege!

Klinikk: Sand Tannklinikk (Nord-Odal) Skrevet

En meget varm og hyggelig person som tar jobben og pasientene på alvor! Alltid blid og service innstilt! Meget dyktig i sitt fag!

Kjempe fornøyd

Klinikk: Sand Tannklinikk (Nord-Odal) Skrevet

Jonas er en kjempe trivelig tannlege og person. Gruer meg ikke til å dra til tannlegen i det hele tatt uansett hva en skal der.

FANTASTISK GOD TANNLEGE!

Klinikk: Sand Tannklinikk (Nord-Odal) Skrevet

Jonas Skyrud er en dyktig og fantastisk god tannlege. Han er genuint interessert i sine pasienters beste, og har alltid gode råd å komme med. Jeg har aldri følt at han har vært dømmende, eks. pga røyking eller annet, som andre tannleger kan være. Dette er jo noe en vet godt selv.
Han har en veldig behagelig væremåte, og jeg gruer meg aldri til å gå til tannlegen - fordi det er han. Tidligere har jeg hatt negative erfaringer med tannleger som har satt litt "skrekken" i meg, men det har jeg aldri lenger. Jeg har anbefalt han til andre, nettopp fordi han er den beste jeg har vært borti.