Erlend Ribe

Klinikk

Tannlege Erlend Ribe

Festningsgaten 39 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Erlend Ribe

Meget rolig, nøyaktig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Jeg måtte besøke tannlegen etter en ulykke på arbeid. Jeg fikk kjapt en time, og ble mottatt på klinikken, som for øvrig ligger meget lett tilgjengelig midt i byen, av hyggelige og hjelpsomme assistenter. Klinikken var ren og pen, og utstyret så nytt og moderne ut. Undersøkelsen ble gjennomført rolig og grundig, og jeg gikk meget fornøyd hjem med en midlertidig løsning.

Den midlertidige løsningen er nå byttet ut med permanent løsning, og heller ikke denne gangen hadde jeg noe å utsette på tannlegen. Veldig hyggelig, rolig og nøyaktig tannlege, med gode og konkurransedyktige priser. Funnet ny fast tannlege.

Behagelig

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

En sympatisk rolig tannlege som jeg fikk tillit til fra første behandling. Svært nøye og har omsorg for pasienten. Anbefales på det varmeste.

Et team i verdensklasse.

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Erlend Ribe er helt klart blitt min nye fast tannlege. Empatisk, tillitsfull og proffesjonell til fingertuppene samt et godt team rundt seg som tilsammen gjør at det ender med de beste resultater. Anbefales på det varmeste.

Min nye tannlege

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Erlend Ribe er blitt min nye tannlege etter mange år med frykt.

Jeg har tidligere måtte bruke "skole tannleger" pga refusjon via nav.
Jeg betaler heller en liten egenandel og får et mye bedre resultat.

Han er serviceinnstilt og resten av "gjengen" på kontoret er likeså.
Veldig opptatt av at jobben skal være godt utført, nøyaktig og så smertefritt som mulig.

Føler jeg blir behandlet som en kunde og ikke en pasient. Noe som burde være en selvfølge.

En tannlege som er flink, har behagelig væremåte og som gir tillit

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Endelig har jeg funne "min" tannlege. Etter mange forskjellige tannleger har jeg nå falt til ro i tannlegestolen hos Erlend. Tannlegeskrekken er der fortsatt, men nå sover jeg natta før jeg skal i stolen. Tannlegen informerer på en grei måte, er grundig, men forsiktig og plutselig er jeg ferdig....