Erlend Ribe

Erlend Ribe er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Erlend Ribe

Fantastisk opplegg

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Gikk til Erlend på grunn av ei vond tann i underkjeven (hva ellers?). Hadde ikke bestilt time, så jeg forventa at jeg måtte vente et par dager. Neida, jeg kom inn med en gang, tok røntgenbilder og han fant fort ut hva som var problemet.
Iløpet av 5 min var visdomstanna ute og jeg kjente ingenting.
Han forklarte rolig hele tiden hva han gjorde, og det var veldig behagelig å behandles av han. Siden jeg har tannlegeskrekk er det alltid helt jæ*** å gå til tannlegen, men hos Erlend Ribe så gikk alt på skinner. Jeg har mye problemer med tennene, så en god tannlege er veldig viktig for meg.
Ga meg også en veldig fin rabatt siden jeg var student.
Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt iløpet av mine 26 år. Anbefales på det varmeste.

Meget rolig, nøyaktig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Jeg måtte besøke tannlegen etter en ulykke på arbeid. Jeg fikk kjapt en time, og ble mottatt på klinikken, som for øvrig ligger meget lett tilgjengelig midt i byen, av hyggelige og hjelpsomme assistenter. Klinikken var ren og pen, og utstyret så nytt og moderne ut. Undersøkelsen ble gjennomført rolig og grundig, og jeg gikk meget fornøyd hjem med en midlertidig løsning.

Den midlertidige løsningen er nå byttet ut med permanent løsning, og heller ikke denne gangen hadde jeg noe å utsette på tannlegen. Veldig hyggelig, rolig og nøyaktig tannlege, med gode og konkurransedyktige priser. Funnet ny fast tannlege.

Behagelig

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

En sympatisk rolig tannlege som jeg fikk tillit til fra første behandling. Svært nøye og har omsorg for pasienten. Anbefales på det varmeste.

Et team i verdensklasse.

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Erlend Ribe er helt klart blitt min nye fast tannlege. Empatisk, tillitsfull og proffesjonell til fingertuppene samt et godt team rundt seg som tilsammen gjør at det ender med de beste resultater. Anbefales på det varmeste.

Min nye tannlege

Klinikk: Tannlege Erlend Ribe Skrevet

Erlend Ribe er blitt min nye tannlege etter mange år med frykt.

Jeg har tidligere måtte bruke "skole tannleger" pga refusjon via nav.
Jeg betaler heller en liten egenandel og får et mye bedre resultat.

Han er serviceinnstilt og resten av "gjengen" på kontoret er likeså.
Veldig opptatt av at jobben skal være godt utført, nøyaktig og så smertefritt som mulig.

Føler jeg blir behandlet som en kunde og ikke en pasient. Noe som burde være en selvfølge.