Najaf Ali Kazmi

Grønland 12 B 0188 Oslo

Siste vurderinger av Najaf Ali Kazmi

Hyggelig pålitelig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Opplever han som veldig informativ under behandlingen forteller hva han gjør, rask og enkel tilgang. Hyggelig personale. Ikke for dyr!

Meget god opplevelse

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Najaf Kazmi er og har vært vår familie tannlege i mange år. Jeg og min familie føler oss meget ivaretatt hver gang vi besøker Sentrum tannlegesenter.

Jeg har også fått utført behandlinger hos andre Tannleger hos Sentrum tannlegesenter, og kan ikke gjøre annet enn å skryte av alle sammen.

Profesjonelle, flinke og snille tannleger. De er veldig flinke til å ta hensyn til tannlegeskrekk! Noe jeg har slitt med.

Glimrende tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Dette er en svært bra tannlege. Rask og effektiv i behandling, han utviser også stor trygghet og gjør jobben på en prikkfri måte. Enkel og trygg i kommunikasjon. Fornuftige priser
Byens beste tannlege

God opplevelse!

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Veldig bra service! Tannlegen tok veldig god tid, og var ekstra tålmodig ( jeg har tannlegeskrekk).Kan anbefale han på det sterkeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Rask og effektiv behandling, samtidig som du føler at han tar seg så god tid som du trenger. Aldri problem å få time. Er en hyggelig, morsom og ikke minst empatisk tannlege som anbefales på det sterkeste!