Najaf Ali Kazmi

2011

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Sentrum Tannlegesenter Prisliste

Sentrum Tannlegesenter Telefonnummer22 17 32 3222 17 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Grønland 12 B 0188 Oslo
Najaf Ali Kazmi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Najaf Ali Kazmi

Anbefales sterkt!

Utrolig dyktige
Trakk min visdomstann på 1,2 3
Kjente ingen smerte, ble overassket når han sa det var ferdig. Utrolig hyggelig hele staben. Jentene er utrolig søte, smile fra øre til øre!
Rimelig priser.
Mange forskjellige språk muligheter å kommunisere med. Kan få time fort. Nesten på dagen!
Jeg er fornøyd og ser frem til å fikse resten av mine tenner hos Najaf!
Anbefales

Hyggelig pålitelig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Opplever han som veldig informativ under behandlingen forteller hva han gjør, rask og enkel tilgang. Hyggelig personale. Ikke for dyr!

Meget god opplevelse

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Najaf Kazmi er og har vært vår familie tannlege i mange år. Jeg og min familie føler oss meget ivaretatt hver gang vi besøker Sentrum tannlegesenter.

Jeg har også fått utført behandlinger hos andre Tannleger hos Sentrum tannlegesenter, og kan ikke gjøre annet enn å skryte av alle sammen.

Profesjonelle, flinke og snille tannleger. De er veldig flinke til å ta hensyn til tannlegeskrekk! Noe jeg har slitt med.

Glimrende tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Dette er en svært bra tannlege. Rask og effektiv i behandling, han utviser også stor trygghet og gjør jobben på en prikkfri måte. Enkel og trygg i kommunikasjon. Fornuftige priser
Byens beste tannlege

God opplevelse!

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Veldig bra service! Tannlegen tok veldig god tid, og var ekstra tålmodig ( jeg har tannlegeskrekk).Kan anbefale han på det sterkeste!