Greverud Tannlegesenter

Greverud Tannlegesenter holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Greverud Tannlegesenter

Dyktig og kompetent tannlege

Tannlege: Lubomir Sabev Skrevet

Han var behagelig, rolig og flink for å forklare. Dette var en positiv og skånsom opplevelse.
Jeg har funnet min nye tannlege, og anbefaler han på den sterkeste.

Hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Iram Kazmi Skrevet

Jeg måtte ha en rask time for å få reparert en løs fylling i en fortann, og dette var foranledningen til mitt første møte med Greverud Tannlegesenter og tannlege Iram Kazmi. Min opplevelse av henne og behandlingen jeg fikk, var udelt positiv. Tannlegefaglig virket hun veldig profesjonell, og jeg ble særdeles godt tatt vare på i tannlegestolen. Med på veien fikk jeg også mange gode råd om tannstilling, bitt og evt. fremtidige behandlinger - veldig fint for å kunne planlegge et mulig videre behandlingsforløp.

Kjempefornøyd med denne tannlegen

Tannlege: Lubomir Sabev Skrevet

Veldig flink til å informere om hva han gjør og hvorfor, trivelig å snakke med og veldig hyggelig som person. Anbefales på det varmeste 👍

Utrolig dyktig og hyggelig tannlege: Iram Kazmi

Tannlege: Iram Kazmi Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruet meg ekstremt mye til den første undersøkelsen på 7 år. Heldigvis ble jeg tatt i mot av verdens søteste og mest behagelige tannlege Iram Kazmi, som gjorde opplevelsen til en sann fryd! Hun tok seg god tid og beroliget meg hele veien gjennom undersøkelsen og spurte om jeg ville ha pauser flere ganger. Jeg hadde ett hull og endel syreskader på emaljen som måtte repareres og fordi Kazmi var så beroligende, forsiktig og dyktig klarte jeg å starte behandling av dette allerede med det samme.
Jeg anbefaler Iram Kazmi på det sterkeste!

Hensynsfull og informativ

Tannlege: Lubomir Sabev Skrevet

Da min tidligere tannlege sluttet, byttet jeg til Greverud Tannlegesenter, fikk raskt time, og kom til en meget hyggelig og kompetent tannlege. Han fortalte grundig om tennenes tilstand, gjennomførte min årlig tannsjekk og renset grundig. Han var behagelig, rolig og lett på hendene. Dette var en positiv og skånsom opplevelse.
Jeg har funnet min nye tannlege, og anbefaler videre til min ektefelle.