Anders Furuseth

Autorisasjon (1986)

Anders Furuseth er tannlege i Stange

Siste vurderinger av Anders Furuseth

Dårlig behandling og resultat.

Klinikk: Tannlege Anders Furuseth Skrevet

Har mange skader og mye som må gjøres. Enige om pris på 110.000kr.
Fikk ordnet med flere skader. Rok ikke lange tiden før skadene var tilbake og verre enn tidligere. En takk som ble behandlet falt ut. Smer tannsmerte etter besøk hos tannlege.
Hadde ønske om enkelte tenner jeg øbsket ordnet pga sjenanse, ble ikke møtt på det. Brukte rundt 20.000kr på 2 behandlinger som oppleves som bortkastet. Sendte meg en regning ved juletider på 1300kr for for utstyr som ble brukt til tross for avtalt pris i forkant av hver behandling.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlege Anders Furuseth Skrevet

Så flink og informativ, faglig dyktig og netthendt! Alltid blid og «ser deg» som pasient. Jeg har brukt Anders Furuseth siden han startet opp på Stange, og var så glad for å få plass blant hans pasienter igjen da jeg flyttet tilbake etter noen år borte. Topp score!

Helt topp!

Klinikk: Tannlege Anders Furuseth Skrevet

En kjempedyktig tannlege som holder seg faglig oppdatert. Blid, forsiktig, forklarer alltid hva han gjør. Utrolig fornøyd!

Veldig hyggelig og imøtekommende. Bra informasjon underveis. Hyggelig og flink

Klinikk: Tannlege Anders Furuseth Skrevet

Anders kan absolutt anbefales. Jeg byttet tannlege nå og jeg angrer ikke på det. Behagelig mann og forsiktig. Følte meg ordentlig tatt vare på i stolen. Han skal jeg anbefale til alle jeg kjenner.

Dårlig erfaring

Klinikk: Tannlege Anders Furuseth Skrevet

Jeg hadde en dårlig erfaring for endel år siden der jeg måtte gå og fikse skaden hos en annen tannlege. Denne tannlegen anbefalte meg å aldri gå tilbake. Det var boring uten fjerning av karies og slurvete fylling.