Reidun Sprauten Uhre

Autorisasjon (1984)

Reidun Sprauten Uhre er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidun Sprauten Uhre

Dyktig tannlege med stor kunnskap

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Etter jeg har gått over til Reidun så føler jeg meg ivaretatt og fornøyd etter hvert besøk da jeg generelt ikke er så glad i være hos tannlegen. Hun tar hensyn og er veldig skånsom. Kan anbefales til alle!

Beste tannlegen!

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Dedikert og rolig tannlege. Forklarer og tar seg god tid. Kurerte min tannlegeskrekk, og forsto meg når jeg kom til henne med tannsmerter og frykt i hvitøyet. Kan ikke få roset denne dama nok! :)

Beste tannlegen!

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Den aller beste tannlegen. Hun er kjempedyktig. Når hun setter bedøvelse merker man det ikke. Hun er varsom og forstår at man er nervøs og redd. Hun henviser til spesialister hvis det er noe hun ikke kan gjøre. Hun prater med pasientene. Hun er i det store og hele et fantastisk medmenneske. Jeg gruer meg hvis hun ikke skal jobbe mer etterhvert.

En dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Jeg har vært uheldig med tidligere tannleger, og det var derfor godt å få henne som fast tannlege for noen år siden. Hun er grundig, hyggelig og forklarer nøye det som hun mener bør gjøres. Hun er flink til å orientere pasientene om f.eks forskjellige behandlingsmetoder.