Colosseum Tannlege Drammen

Colosseum Tannlege Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Drammen

Super jobb!

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Trakk 2 visdomstenner hos Maria. Veldig profesjonell og hyggelig! Følte meg godt ivaretatt! God beskrivelse av operasjonen før vi begynte. God atmosfære.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Reidun Sprauten Uhre Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Her føler man seg ivaretatt som pasient! Tar seg god tid og gjør en god jobb.

Uprofesjonelt og dårlig gjennomført

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg skulle fjerne to visdomstenner. Ubehagelig, stresset stemning, og lite informasjon underveis. Hun var hardhendt, og spesielt dårlig på å sette bedøvelse.
Det var heller ingen informasjon på forhånd, så jeg har måtte søke opp informasjon selv på nettet.

Tannlegen er spesialist på klinikken jeg vanligvis bruker, og utenom denne behandlingen har jeg god erfaring med andre ansatte der.

Kompetent og kundevennlig oralkirurg

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Hadde time hos Maria Pham på Colosseum Drammen den 28. november for fjerning av visdomstann med en dyptliggende rot. Selv om ikke jeg har så mye tannlegeskrekk, var jeg til dels nervøs i forkant ettersom jeg måtte ta CT i forkant grunnet mulig nerveproblematikk, utredet av en annen tannlege. Maria tok seg god tid til å gå igjennom alle bekymringene og orienterte i detalj hvordan prosedyren faktisk fungerer. Det hjalp også at hun var så kompetent og sikker i praten - særlig om nervene under visdomstanna. Hadde hun nølt på mine spørsmål så ville det naturligvis hatt motsatt effekt.

Operasjonen gikk ellers helt knirkefritt. Eller, det knirket noe voldsomt av redskapene de brukte, men her var de så snille og lånte meg headset sitt slik at jeg kunne lytte til musikk under operasjonen slik at de intense lydene ble reduser.

Å ta seg tid, lytte og forstå - men også vise at man vet hva man snakker om - er helt essensielt for en pasient. Maria oppfyller alt dette.

Budskapet mitt går derfor først og fremst til de med mye tannlegeskrekk, selv om det er viktig å huske på at finnes ingen tannlege/kirurg som kan fjerne hele frykten for deg.

Veldig bra

Tannlege: Reidun Sprauten Uhre Skrevet

Fikk akuttime pga tannverk.
Aldri vært hos henne før, men hun var en fantastisk hyggelig,forsiktig og forståelsesfull dame. Anbefales på det varmeste.