Lars Petter Røise

Autorisasjon (1979)

Lars Petter Røise er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Lars Petter Røise

Meget dyktig og profesjonell!

Klinikk: Lars Petter Røise Skrevet

Lars Petter Røise er meget dyktig og kan sitt fag! Han er til en hver tid oppdatert, og han er flink til å komme med anbefalinger og råd, til det beste for pasienten. Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske, men Lars Petter er klar over dette, og sørger for at jeg føler meg ivaretatt og at jeg får en så behagelig tannbehandling som mulig. Eneste ulempen er lang kjørevei, kommer helt i fra Risør..

Ikke å anbefale

Klinikk: Lars Petter Røise Skrevet

Basert på mine erfaringer med denne tannlegen vil jeg ikke anbefale å bruke han. Mye smerter og problemer i ettertid.

Virkelig den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Lars Petter Røise Skrevet

Han er dypt engasjert i yrket sitt, svært flink, engasjerer seg hele tiden i nyheter innen yrket og i nytt og bedre utstyr. Alt virker gullene rent og velstelt. Han klarte å fjerne min tannlegeskrekk med sin rolige væremåte. Heldige er alle som har han til tannlege!

Meget dyktig og oppdatert. Topp moderne utstyr.

Klinikk: Lars Petter Røise Skrevet

Har benyttet Lars Petter sine tjenester i ca.35 år. Faglig dyktig og oppdatert på alle områder. Kommer aldri til å bytte tannlege. Må også berømme assistentene. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk!

Klinikk: Lars Petter Røise Skrevet

Utrolig flink tannlege! Jeg er så imponert over måten man blir behandlet på og selve tannbehandlingene. Man føler seg utrolig trygg og ivaretatt.