Rune Skeie

Autorisasjon (1984)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Rune Skeie er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Rune Skeie

Profesjonelt og hyggelig miljø

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Jeg vil tro at dette er Sandefjords beste tannklinikk. Alle er kjempehyggelige og du får en følelse av å bli satt i fokus og at alle kjenner deg. En styrke er at det er mange tannleger under samme tak, og de kan dermed spille på hverandres kunnskaper og kompetanse. Rune er kjempehyggelige og kunnskapsrik, kanskje ikke alltid så flink til å passe tiden, men det er prisen vi må betale for at han tar seg tid til både å forklare situasjonen helsemessig og ikke minst den gode småprater.

Dårlig

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Følte meg ikke i det hele tatt ivaretatt som pasient. Lite forståelse av situasjonen, og ble ikke hørt.
Anbefales ikke.
Meget stive i pris er de også.

Den beste tannlegen i byen.

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Høy kompetanse og svært informativ og hyggelig.
Dette med estetisk tannpleie, restaurering og gjenopprettelse er Rune Skeie helt super på.
Koster, ja men for et flott resultat! :-)
Alle på klinikken er svært vennlige og hjelpsomme.
Så dette er min tannlege klinikk.

Flink, men litt brå

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Har litt tannlegeskrekk og gruer meg hver gang jeg skal til tannlege.. jeg kom inn kun for 1 tann, men han skulle absolutt ta et panoramabilde, engstelig som jeg er i begynnelsen så bare nikket jeg. Virket også litt stresset, værtfall den dagen jeg var der.

Min beste anbefaling!!

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Her blir du tatt godt imot av et utrolig hyggelig personale. Venteværelset gir en følelse av velvære og ro. Ikke noe "lukt" av tannlege der. Er absolutt til å anbefale, hvis du har tannlegeskrekk. Kan kanskje bli bedre på å holde tiden, men man kan jo kose seg med en kopp kaffe, mens man venter. :)