Rune Skeie

Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av Rune Skeie

Min beste anbefaling!!

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Her blir du tatt godt imot av et utrolig hyggelig personale. Venteværelset gir en følelse av velvære og ro. Ikke noe "lukt" av tannlege der. Er absolutt til å anbefale, hvis du har tannlegeskrekk. Kan kanskje bli bedre på å holde tiden, men man kan jo kose seg med en kopp kaffe, mens man venter. :)

Fantastisk

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Har hatt alvorlig tannlegeskrekk/fobie i mange tiår og tilstanden på tennene mine var derfor den værst tenkelige, nå har jeg for første gang gjennomført et par tannlegebesøk og Rune Skeie er en fantastisk dyktig tannlege på alle måter for meg! Har vært der for konsultasjon og omfattende behandling som ennå ikke er avsluttet.Alle som jeg har hatt kontakt med på Tannklinikken har vært meget imøtekommende og fantastisk hyggelige mennesker!

Virkelig et øye for pene tenner!

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Har vært her et par ganger for å gjøre noen mindre kosmetiske endringer på tennene mine, og jeg er utrolig fornøyd med resultatet. Han var også utrolig imøtekommende og morsom!
Kontoret var helt topp moderne og det var ikke som å komme inn på et slitent gult kontor som man ofte finner, dagens aviser og kaffemaskin med stort utvalg av smaker var også tilgjengelig.

Dyrest og ubrukelig

Klinikk: Tannklinikken Skeie AS Skrevet

Tenker kun på hvor mye han greier å hale ut av lommeboka di!!!!