Kristin Moland

Autorisasjon (2000)

Oris Dental Vestkanten Telefonnummer55 50 10 0055 50 10 ...
Lyderhornsveien 353 5171 Loddefjord
Kristin Moland er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Moland

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oris Dental Vestkanten Skrevet

Kristin og Kine er så hyggelige at det nesten er kjekt å gå til tannlegen. De er flinke, omsorgsfulle og har et glimt i øyet. De er rett og slett et helt unikt team

Den beste tannlegen

Klinikk: Oris Dental Vestkanten Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg har gått hos Kristin i 2 år nå og jeg har ALDRI hatt noe å klage på.

Behagelig og koselig tannlege!

Klinikk: Oris Dental Vestkanten Skrevet

Gått til Kristin to ganger nå og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Kjempe koselig og behagelig tannlege!

Bedre tannlege får man ikke

Klinikk: Oris Dental Vestkanten Skrevet

Har slitt med angst i flere år, dette har gjort at det har blitt vanskelig å komme seg til tannlegen. Begynte hos Kristin Moland i sommer og jeg er kjempe fornøyd. Hun er dyktig og ikke minst forståelsesfull, hun legger også alt tilrette for at jeg skal få det best mulig når det gjelder angsten. Ros fortjener også tannlege assistenten Kine som også er helt fantastisk.

Kjempe!

Klinikk: Oris Dental Vestkanten Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i over 40 år, den er borte etter jeg begynte hos Kristin Moland. Hun er hyggelig, jobber raskt og jeg føler meg godt ivaretatt! De i resepsjonen er også hyggelige. En sitter heller ikke i evighet på venterommet. Et annet pluss er at de tar i mot pasienter til seint på kveld.