Harald Alexander Noss

Bjørnefjorden Tannlegepraksis, avd. Os, Bjørnefjorden Tannlegepraksis, avd. Tysnes Mann, 44 år

Autorisert 2000
Tilleggskompetanse Godkjent implantatprotetisk behandler
Harald Alexander Noss er tannlege i Os og Tysnes

Siste vurderinger av Harald Alexander Noss

Dyktig

Klinikk: Bjørnefjorden Tannlegepraksis, avd. Os Skrevet

Han er dyktig både faglig og i møte med deg som kunde. Han jobber effektivt og skånsomt på samme tid. Han lytter til kunden, og er flink til å forklare om behandlingen. Man kan slappe av «i stolen» da man vet at man blir godt tatt vare på. Moderne lokaler og utstyr forsterker bare det positive inntrykket.

Jeg fikk anbefalt ham fra andre da jeg selv flyttet til Os, og ønsker å bringe anbefalingen videre til andre!

Dyktig og yter absolutt " det lille ekstra "

Klinikk: Bjørnefjorden Tannlegepraksis, avd. Os Skrevet

Dette er en fantastisk dyktig tannlege som gjør sitt ytterste for å hjelpe sine pasienter. Jeg ringte en helligdag og hadde behov for øyeblikkelig hjelp, etter en konsultasjon på Tlf fikk jeg resept og jeg tilbudt time dagen etter .
Jeg har aldri blitt møtt tidligere av en så forståelsesfull og hjelpsom tannlege.
Under behandlingen er han rolig og forklarer tydelig hva som bør gjøres og hvorfor det bør gjøres, fikk også med meg en estimert oversikt Over alt som burde vært gjort i munnen.. Dette gjør det lett for meg som pasient å følge med underveis og ha kontroll!

Har ikke et vondt ord å si om denne tannlegen !