Per Andre Kulbraaten

Om vurderingene

Siste vurderinger av Per Andre Kulbraaten

Den beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Per André Kulbraaten har vært min faste tannlege i over 15 år, siden lenge før han ble hentet inn til Colosseum. Jeg fikk han anbefalt av to arbeidskollegaer som også var svært fornøyde med han som tannlege.
Du føler deg alltid trygg og ivaretatt, og du vet han vil gjøre en god jobb.
En venninne som flyttet fra Oslo til Trondheim for noen år siden bruker fortsatt Per André som sin faste tannlege, det ville jeg også ha gjort.

Byens beste tannlegekontor.

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Det har alltid vært en glede (hvis det å gå til tannlegen noen gang er det) å gå til Per André. Imøtekommende, (relativt) snille priser, trygg og god behandling. Øvrig personale er akkurat like ålreite.

Nyansatt tannlege på kontoret følger i samme spor. Per Andre, Katrine & co kan anbefales på det varmeste!

Anbefales. Samme tannlege i over 30 år

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Hyggelig, flink, lydhør og serviceminded. Tar pasienter på alvor. Er pasient siden jeg var 19 år. Fortsatt pasient. Har anbefalt til familie og venner.

Anbefales på det nærmeste.

Veldig fornøyd

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Har gått til Per Andre i ca 20 år når jeg skriver dette. Å gå til tannlegen er faktisk blitt en hyggelig affære etter at jeg begynte å gå til Per Andre. Han har alltid god tid til deg, og man føler seg godt i varetatt. Og ikke tar han seg så godt betalt heller.

Fantastisk god og god pris

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Meget hyggelig tannlegekontor. Praktisk tilnærming til behandling. Ingen unødvendigheter. Behandlingen er rask, effektiv og god, og jeg har fått det resultatet jeg ønsker. Prismessig er tannlegen svært gunstig sammenlignet med de aller fleste andre. Tannlegen er god til å finne praktiske og hensiktsmessige løsninger.
Denne tannlegen er absolutt å anbefale.
Tannlegen tar seg tid til deg som pasient og man (om det er mulig å si det) føler seg litt "hjemme" der.

Vis flere...