Per Andre Kulbraaten

Per Andre Kulbraaten er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Per Andre Kulbraaten

Fast tannlege over 40 år

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Har hatt Per som tannlege siden han var ferdig. Først i Valdres, så tre steder i Oslo.
Alltid hyggelig og personlig å komme til ham. Føler deg vel ivaretatt og kommer med konstruktive løsninger.
Trenger du akuttime, er det aldri noe problem, t.o.m. etter arbeidstid fredag!
Svært gunstige priser.

Den beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Per André Kulbraaten har vært min faste tannlege i over 15 år, siden lenge før han ble hentet inn til Colosseum. Jeg fikk han anbefalt av to arbeidskollegaer som også var svært fornøyde med han som tannlege.
Du føler deg alltid trygg og ivaretatt, og du vet han vil gjøre en god jobb.
En venninne som flyttet fra Oslo til Trondheim for noen år siden bruker fortsatt Per André som sin faste tannlege, det ville jeg også ha gjort.

Byens beste tannlegekontor.

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Det har alltid vært en glede (hvis det å gå til tannlegen noen gang er det) å gå til Per André. Imøtekommende, (relativt) snille priser, trygg og god behandling. Øvrig personale er akkurat like ålreite.

Nyansatt tannlege på kontoret følger i samme spor. Per Andre, Katrine & co kan anbefales på det varmeste!

Anbefales. Samme tannlege i over 30 år

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Hyggelig, flink, lydhør og serviceminded. Tar pasienter på alvor. Er pasient siden jeg var 19 år. Fortsatt pasient. Har anbefalt til familie og venner.

Anbefales på det nærmeste.

Veldig fornøyd

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Har gått til Per Andre i ca 20 år når jeg skriver dette. Å gå til tannlegen er faktisk blitt en hyggelig affære etter at jeg begynte å gå til Per Andre. Han har alltid god tid til deg, og man føler seg godt i varetatt. Og ikke tar han seg så godt betalt heller.