Per Andre Kulbraaten

Per Andre Kulbraaten er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Per Andre Kulbraaten

Byens beste tannlegekontor.

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Det har alltid vært en glede (hvis det å gå til tannlegen noen gang er det) å gå til Per André. Imøtekommende, (relativt) snille priser, trygg og god behandling. Øvrig personale er akkurat like ålreite.

Nyansatt tannlege på kontoret følger i samme spor. Per Andre, Katrine & co kan anbefales på det varmeste!

Anbefales. Samme tannlege i over 30 år

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Hyggelig, flink, lydhør og serviceminded. Tar pasienter på alvor. Er pasient siden jeg var 19 år. Fortsatt pasient. Har anbefalt til familie og venner.

Anbefales på det nærmeste.

Veldig fornøyd

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Har gått til Per Andre i ca 20 år når jeg skriver dette. Å gå til tannlegen er faktisk blitt en hyggelig affære etter at jeg begynte å gå til Per Andre. Han har alltid god tid til deg, og man føler seg godt i varetatt. Og ikke tar han seg så godt betalt heller.

Fantastisk god og god pris

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Meget hyggelig tannlegekontor. Praktisk tilnærming til behandling. Ingen unødvendigheter. Behandlingen er rask, effektiv og god, og jeg har fått det resultatet jeg ønsker. Prismessig er tannlegen svært gunstig sammenlignet med de aller fleste andre. Tannlegen er god til å finne praktiske og hensiktsmessige løsninger.
Denne tannlegen er absolutt å anbefale.
Tannlegen tar seg tid til deg som pasient og man (om det er mulig å si det) føler seg litt "hjemme" der.

Et godt valg

Klinikk: Per A Kulbraaten Tannlege Skrevet

Jeg har vært fast kunde hos Per siden 1994. Han er serviceinnstilt, behagelig, flink og effektiv. Jeg har aldri hatt følelsen av at det er dyrt å gå til tannlegen. Det betyr kanskje at Per har lagt seg på et fornuftig prisnivå. Jeg fikk en protese på tre fortenner i overmunnen i 1995 og den er like fin idag som da den var ny.

Jeg anbefaler Per på det varmeste.