Anne Therese Solås

Anne Therese Solås er tannlege i Gjøvik

Siste vurderinger av Anne Therese Solås

Førr ei dame som du

Klinikk: Solås Anne Tannlege Skrevet

Fantastisk dame! Har aldri kunnet relatere meg til andres tannlegeskrekk, men har i voksen alder skjønt at det skyldes at jeg har vokst opp i Annes tannlegestol. Dyktig, trivelig og alltid passe med tid!

Mitt livs tannlege 💖

Klinikk: Solås Anne Tannlege Skrevet

All ære og prakt til Anne tannlege, etter 15 år med uholdbare tannleger fant jeg endelig ei som forstår att min redsel og frykt for tannlege skrekk har vært avgjørende for mine tannlegebesøk.Hun dømmer deg ikke for att tennene er dårlig som følge av tannlege skrekk. Hun forstår.Spør hele tiden om alt er bra,forklarer og smiler.😃Hun er helt alle tiders tannlege, omtenksom, behagelig, rolig og avslappende menneske. Og klarer på en spesiell måte og overføre det til stakkaren som sitter i tannlegestolen.
Anne blir min tannlege for alltid.😃

Til etterfølgelse for alle tannleger.

Klinikk: Solås Anne Tannlege Skrevet

Finnes bare godord å si om damen som tar seg tid og gjør det hun makter for deg som pasient. Aldri hatt bedre tannlege. Rask,blid og trivelig, med empati. Da kan du ikke forlange mer......

Fantastisk!

Klinikk: Solås Anne Tannlege Skrevet

Anne er utrolig dyktig! Etter noen ekle opplevelser hos andre tidligere kom jeg til Anne som tok meg på alvor, tok seg god tid, forklarte alt hun gjorde og lot meg få pustepauser så ofte jeg trengte.
Anbefales på det sterkeste til alle!

verdens beste tannlege!

Klinikk: Solås Anne Tannlege Skrevet

Anne er den beste tannlegen jeg har vært hos. Hun er kjapp og flink, og forteller underveis hva hun gjør og spør ofte om jeg har det bra. Alltid blid og hyggelig! Ikke et vondt ord å si om denne dama.

Veldig fornøyd!!!

Klinikk: Solås Anne Tannlege Skrevet

Anne Solås er den beste tannlegen jeg har hatt. Hun er veldig dyktig, hyggelig, rolig og omsorgsfull. Flink med både barn og en litt nervøs voksen. Anbefales på det sterkeste!!