Hans Are Ovanger

Oral protetikk

Autorisasjon (1989)

Hans Are Ovanger er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Hans Are Ovanger

En stødig, dyktig tannlege.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

For andre gang har jeg søkt hjelp hos Ovanger pga senskader på tenner etter tannskade da jeg var barn. Det viktigste er at jeg har fått tydelig informasjon, profesjonell behandling og godt resultat, som gir trygghet. Har også fått mange komplementer fra folk om at jeg har fine tenner - de var ikke så fine før første behandling hos Ovanger. Tannfargen er veldig naturlig, resultatet er så bra det kan bli. Jeg er så fornøyd at jeg reiser med fly til Tromsø for å få det best mulige resultatet.

Ekstraordinær

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Hans Are Ovanger er uten tvil den dyktigste tannlegen jeg har møtt. Jeg kunne aldri tenke meg å behandles av noen andre. Ikke så stor med ord, men en bedre behandling får du ikke. Jeg føler alltid meg helt trygg på at mine behov som pasient er høyeste prioritet og ivaretatt!

Veldig glad for at æ kom til han, og den mest behagelige tannlegen æ har vært hos.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Har fått satt inn implantat av han, og er veldig veldig godt fornøyd, og samtidig veldig godt fornøyd med oppfølging for kontroll.

Flink men arrogant

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Gjorde en ok jobb. Oppleves imidlertid som svært vanskelig å kommunisere med tanke på mine ønsker vs hans. I og med at hans spesialisering(protetikk), innebærer store kostnader og lang behandlingstid vil jeg ikke anbefale Hans. O. Ovanger. Jobben han gjorde kunne vært gjort bedre.

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt :)

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Både behandlingen og resultat var av toppkarakter! Omsorgsfull, hensynsfull og flink tannlege. Han går igjennom behandlingen å blir enig med deg, lage kostoverslag så får du starte en omgående behandling hvor han igjennom hele prosessen tar vare på deg. Tannlegesekretæren er fantastisk blid og hjelsom.

Hilsen fornøyd fastkunde :)