Arild Aarnseth

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Arild Aarnseth er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Arild Aarnseth

Faglig dyktig og sympatisk.

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

Jeg brukte tannlege Arild Aarnseth på Lysaker i april 2019, i forbindelse med å erstatte en halv brukket fortann. Da er det selvsagt avgjørende å finne den rette tannlegen!

Hele prosessen fungerte veldig bra; fra vurdering til ferdig resultat.

God informasjon, komfortabel behandling, og supert ferdig resultat. Både formen på tannen og fargen ble utmerket; dette er kunst!

Dessuten sympatisk og hyggelig.

Anbefaler!

Topp kompetanse, i et avslappende miljø - Arild leverer.

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

Har gått fast til Arild de siste 3 årene og har ikke noe å utstette på hans praksis. Arild er utrolig faglært, og han tar sin jobb meget seriøst. Han driver Dentales tannlegesenter som holder til på Lysaker og Aker Brygge. Flotte sentre, moderne og med hyggelig adminiastrasjon og fagfolk.

Jeg har alltid slitt med å gå til tannlegen, men hos Arild kan jeg alltid slappe av. Behagelige omgivelser gjør at angsten forsvinner. Hadde jeg ønsket narkose ved mer utdypende behandlinger hadde det også latt seg gjøre da de har en anestesilege på stedet. Arild er dyktig på kosemtikk, og generell behandling. Arild er en avslappet og grei tannlege å ha med å gjøre, og han går igjennom alt grundig med deg - før og etter behandlingen. Til å anbefale!

Super tannlege

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har hatt. Flink til å lytte, gir gode råd og snakker med rolig stemme. Er ikke mange tannleger der ute som tenker på de som har tannlegeskrekk men han er en avdem :) Absolutt en tannlege å dra til.