Eivind Johan Aakenes

Autorisasjon (1986)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Eivind J Aakenes Telefonnummer71 67 43 0071 67 43 ...
Hauggata 2 6509 Kristiansund N
Eivind Johan Aakenes er tannlege i Kristiansund

Siste vurderinger av Eivind Johan Aakenes

Kunne ikke vært mer fornøyd.

Klinikk: Eivind J Aakenes Skrevet

Fine, åpne, rene, moderne og innbydende lokaler. Hyggelig og serviceminded sekretær/tannpleier med omsorg for pasienten. Flink, real, og tillitvekkende tannlege, føler meg godt ivaretatt. Tar pasienten på alvor, lydhør når det gjelder smerteproblematikk. Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Eivind J Aakenes Skrevet

Ble anbefalt å gå til Eivind, og er utrolig glad for å ha en slik flink, sypmpatisk og forklarende tannlege! Forteller hele tiden hva han skal gjøre, spør regelmessig om jeg kjenner noe, og i alt utrolig forsiktig når han holder på! Han gjorde så jeg ble kvitt min tannlege skrekk, og oppsøker nå tannlegen om noe skulle skje! Ett stort bonus er at han har mulighet for å benytte laser!Anbefales på det aller sterkeste!

Norges beste tannlege

Han er dyktig i faget.
Tannelegegkontoret har det nyeste utstyret som gjør at det er komfertabelt å bli behandlet
Behagelig vesen

Det beste valget

Klinikk: Eivind J Aakenes Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk fikk jeg høre om Aakenes, nå er det nesten som å gå på tivoli. Er på 2 besøk fast i året og ser frem til hvert besøk. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk service

Klinikk: Eivind J Aakenes Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk. Eivind er behagelig og er alltid godt humør. Bruker tid til å forklare hva han skal gjøre, samtidig som han er veldig opptatt av at pasienten har det bra. Mine beste anbefalinger.