Eli Mjøs

Autorisasjon (1985)

Eli Mjøs Telefonnummer51 66 46 1351 66 46 ...
Industrigata 8 4307 Sandnes
Eli Mjøs er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Eli Mjøs

Fantastisk

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Mjøs er strålende som tannlege.Varm og kunnskapsrik.Den som er kunde hos Mjøs er heldig.Jeg anser Mjøs som en toppkvalifisert tannlege

Dårlig tannlege

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Har kun hatt dårlig opplevelse med denne tannlegen. Null kvalitet/garanti i arbeidet hennes. Når hun får en klage så ignorerer hun. Jeg anbefaler henne ikke til noen! Det finnes flere andre som er mye dyktigere enn henne. Har selv byttet til en annen og er storfornøyd.

Tannlege Eli Mjøs

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Hyggelig og smilende jente i resepsjonen.

Tannlegebehandlingen kunne ikke vært bedre. Tannlegen er veldig flink til å fortelle underveis hva som skal gjøres og hvorfor. Fikset 2 hull uten at det ble ubehagelig. Virker veldig erfaren og proffesjonell.

Fikk også veldig mange gode råd etter behandlingen. Er også flink til å følge opp kundene sine.

Anbefales på det sterkeste!

Beste tannlegen

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Kom til Eli med veldig tannlegeskrekk, og visste jeg måtte rotfylle. Eli var rask med å berolige om at dette ikke skulle gjøre vondt. Før fikk jeg vondt i magen bare ordet tannlege kom opp, etter jeg begynte gå til Eli ble alt mye lettere. Tannlegeskrekken er så og si borte, og det er jo nesten kjekt å gå til tannlegen.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Rådfører og forklarer og er veldig hyggelig.
Jeg fikk god informasjon gjennom hele prosedyren og bra og utfyllende råd for daglig hygiene og stell.
Eli lytter godt og er dyktig. Jeg følte meg trygg og ivaretatt.
Anbefales!