Harald Christian Solem

1 vurdering

Siste vurderinger av Harald Christian Solem

Hardhendt og pratsom

Klinikk: Tiller Tannklinikk Skrevet

Hyggelig nok, men er tung på labben. Og det innrømmer han. Er flink til avlede oppmerksomheten med prat.

Dyktig og trivelig tannlege!

Klinikk: Tiller Tannklinikk Skrevet

Jeg har dårlige tenner og er ikke særlig glad i tannbehandling, som for min del har blitt et kostbart, men nødvendig onde. Men jeg er superfornøyd med denne tannlegen, som jeg har gått hos de siste årene.

Han er svært faglig flink, grundig i arbeidet, forklarer hva han gjør hele tiden underveis i tannbehandlingen, deler sine faglige betraktninger på en lettfattelig måte, og har en behagelig, positiv og imøtekommende væremåte. Han har en veldig beroligende effekt på det som måtte finnes av tannlegeskrekk. Anbefales.

Dyktig barnetannlege!

Klinikk: Tiller Tannklinikk Skrevet

7-åringen hadde sitt første møte med ordentlig tannlege i dag og var veldig nervøs for om hun måtte borre hullet i tanna. Harald var snill, morsom, personlig, grundig, han forklarte alt hele veien, og gjorde det hele til et lærerikt og spennende møte for både mor og barn!
Jenta fikk selv holde et lite speil og se alt hva han gjorde med tennene hennes, ble så beroliget at hun nå gleder seg til neste tannlegebesøk!