Sigurd Sivertsen

Sigurd Sivertsen

Kjeveortopedi

1981

Sigurd Sivertsen Prisliste

Sigurd Sivertsen Telefonnummer52 72 78 1152 72 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ølengata 10 5522 Haugesund
Sigurd Sivertsen er tannlege i Haugesund

1 vurdering

Siste vurderinger av Sigurd Sivertsen

Dyktig kjeveortoped

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

En utrolig vennlig tannlege! Har gått til Sivertsen i flere år, og har alltid vært fornøyd. Har opplevd han som svært god i jobben sin, og som et medmenneske som er mild og møter alle på en god måte. Har alltid følt meg trygg i tannlegestolen til Sivertsen!

Meget dyktig kjeveortoped og medmenneske!

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Vi har gått hos Sigurd i mange år og har vært svært fornøyd med han helt fra første stund. Han har et mildt, vennlig og oppmerksomt vesen - og ser ut til å ha meget god kontakt med ungdommen, og folk i alle aldre egentlig.
Han er dessuten meget dyktig i sin jobb, vi har alltid følt oss trygge og stoler på jobben han gjør.
Han er tålmodig, mild, varsom og har et godt og optimistisk humør. Han er god på å forklare og trygge pasienten.

Det er langt og kronglete for oss å reise til kontoret hans, men behandlingen hos og av Sigurd er absolutt verdt hele reisen - og enda mere til.

Om alt helsepersonell var som Sigurd, ville vi hatt et formidabelt godt helsevesen!

Tusen takk, Sigurd Sivertsen, for det gode arbeidet du gjør, din gode kunnskap og din fabelaktige pasient- og medmenneskelige behandling!

Dyktig :)

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Dyktig tannlege og flink med barn, Playstation på venterommet :)

Veldig dyktig og flink til å snakke med barna

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Virkelig fornøyd med Sivertsen!
Barna liker å gå her, samt far er imponert over måten han møter barna på!