Sigurd Sivertsen

Kjeveortopedi

Autorisasjon (1981)

Sigurd Sivertsen Telefonnummer52 72 78 1152 72 78 ...
Ølengata 10 5522 Haugesund
Sigurd Sivertsen er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Sigurd Sivertsen

Dyktig og trygg tannlege.

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Har gått til Sigurd nå i over ett år, og er fantastisk fornøyd. En meget dyktig tannlege, som får deg til å slappe av og ta hele løpet rundt regulering med knusende ro. Eneste jeg har å utsette, er at man må spørre og grave litt om veien videre og hva som skjer selv, han forteller ikke fritt om løpet rundt regulering. Spør man spørsmål og ytrer kommentarer, får man konstruktive og forklarende svar. Ren og ryddig klinikk, hyggelige sekretærer. Helheten oppleves trygg og solid.

Dyktig og behagelig tannlege som barna elsker

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Tannlege Sivertsen er svært hyggelig og behagelig, alltid tålmodig med barna og flink til å forklare dem hva som skal skje, veldig dyktig faglig, og effektiv uten at det føles stresset. Datteren min har gått hos ham over flere år og vi er veldig fornøyd med måten vi har blitt møtt på, og hjelpen vi har fått. Veldig stas med Playstation på venterommet.

Dyktig kjeveortoped

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

En utrolig vennlig tannlege! Har gått til Sivertsen i flere år, og har alltid vært fornøyd. Har opplevd han som svært god i jobben sin, og som et medmenneske som er mild og møter alle på en god måte. Har alltid følt meg trygg i tannlegestolen til Sivertsen!

Meget dyktig kjeveortoped og medmenneske!

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Vi har gått hos Sigurd i mange år og har vært svært fornøyd med han helt fra første stund. Han har et mildt, vennlig og oppmerksomt vesen - og ser ut til å ha meget god kontakt med ungdommen, og folk i alle aldre egentlig.
Han er dessuten meget dyktig i sin jobb, vi har alltid følt oss trygge og stoler på jobben han gjør.
Han er tålmodig, mild, varsom og har et godt og optimistisk humør. Han er god på å forklare og trygge pasienten.

Det er langt og kronglete for oss å reise til kontoret hans, men behandlingen hos og av Sigurd er absolutt verdt hele reisen - og enda mere til.

Om alt helsepersonell var som Sigurd, ville vi hatt et formidabelt godt helsevesen!

Tusen takk, Sigurd Sivertsen, for det gode arbeidet du gjør, din gode kunnskap og din fabelaktige pasient- og medmenneskelige behandling!

Dyktig :)

Klinikk: Sigurd Sivertsen Skrevet

Dyktig tannlege og flink med barn, Playstation på venterommet :)