Oddvin Øvrelid

Oddvin Øvrelid er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Oddvin Øvrelid

Hyggelig,men..

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Øvrelid er uten tvil veldig hyggelig og pratsom, men de gangene(2) har han veldig stresset og tidvis hardhendt, og på bare noen få måneder datt en svær bit av tanna han reparerte, så vil overhodet ikke anbefale han videre

Fabelaktig tannlege

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Jeg ble flyttet over til Oddvin når hans far var iferd m å avslutte sin tannlege praksis, mamma, fikk han som han deler kontor med og jeg fikk Oddvin. Var spent, men ikke angret en dag, jeg husker jo bare tannlege Øvrelid jeg siden jeg har vært hos de fra jeg var 3/4 år, det vil si i 45 år det, oi oi...Både han og kona jobber sammen og jeg har sikkert vært hos oddvin i over 20 år nå, så jeg blir så lenge de blir.

De er begge veldig imøtekomne, tar seg tid til å forklare, gjør bra jobb, å stiller opp når ikke alt går på skinner. Skjønner godt at det nevnes at de m tannlege skrekk ble henvist hit. Han har selv tannlegeskrekk så kjenner sikkert på kroppen hvordan den med skrekk har der. Han prater, viser, ler og tar ei skrøne i ny og ned, så vi rekker ikke tenke. Etter alle disse årene blir en jo godt kjent. Jeg har fått den ære av å høre om hvert barn de har fått, m baby foto på kontor veggen å i dag er de voksne, som tiden går, men Oddvin og Anne består, så da har jeg min trygge plass som jeg annbefaler til alle som skal finne seg en tannlege 😊

Verdens beste tannlege

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Oddvin Øvrelid er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er morsom, så jeg glemmer nesten at jeg er hos tannlegen. Han har alltid noen gode historier på lur. Så viser han og forklarer røntgenbildene på en enkel måte. Jeg føler meg trygg, og godt informert etter å ha vært hos ham. Jeg forlater tannlegekontoret blid og fornøyd, noe som er sjeldent hos tannleger ellers. Anbefales på det varmeste.

Fremragende tannlege.

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Oddvin er faglig veldig dyktig og han er genuint interessert i sine patienter. Han er morsom og klarer å gjøre behandlingen til en positiv opplevelse.

Kjempebra!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Kjempeflink tannlege! Han snakker tannlegeskrekken av deg :)

Ikke den billigste, men du får hva du betaler for!

En av de aller beste tannlegene jeg har benyttet

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Den tidligere tannlegen jeg har brukt i mange år flyttet fra trondheim for en tid tilbake, har forsøkt flere tannleger men ble ikke helt fornøyd med noen av dem
Ble så anbefalt Tannlege Øvrelid, som jeg må si etter å ha gått hos
en tid nå, kan trygt gå god for til alle med tannlegeskrekk
Maken til hyggelig og grei tannlege må en lete lenge etter
Terningkast 6

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Morsom, dyktig, nøyaktig, ok priser, interessert i sine pasienter. Meget bra.
Imøtekommende. Føler jeg kan stole på han.

Super tannlege!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Verdens beste tannlege. Hadde fryktelig tannlegeskrekk før. Men nå som jeg går til Øverlid er alt topp. Prater meg bort. Å må selvfølgelig nevne at kona hans som også jobber der er minst like enestående.

Den beste tannlegen jeg har hatt!!

Han er bare kjempeflink.
Kjenner ingenting når han holder på. Og tar skikkelig vare på pasienten.

Han er veldig hyggelig. Snakker og tuller litt så vi føler oss roligere(da mener jeg vi som har tannlegeskrekk.) noe jeg ikke har etter jeg begynte hos ham.

Bare positivt å si om tannlege Øvrelid.
Anbefales til de som har tannlegeskrekk.

Veldig bra

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Vært fasttannlegen min i ca 20 år. Utrolig dyktig og oppriktig glad i jobben sin.
Kvalitet og god service!

Verdens beste tannlege!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Jeg elsker tannlegen min! Øvrelid gjør det trygt, trivelig og av og til hysterisk morsomt å være pasient hos. Hele familien bruker ham. Vi kommer aldri til å bytte. Jeg håper han jobber i mange, mange år til. Jeg vil neppe finne en like trivelig og samtidig dyktig.

Gleder meg til å gå til Oddvin :-)

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Jeg digger Oddvin Øvrelid. Fikk ham varmt anbefalt fra ei venninne med tannlegeskrekk, og er sjøl strålende fornøyd. Skravla går nonstop, men jeg syns stort sett han sier morsomme og/eller interessante ting. Forklarer mer enn gjerne om faget sitt, og husker historikken din sjøl om han virker travel også. Kommer aldri til å bytte!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Går det an å si at en tannlege er fantastisk? Uansett, Øvrelid er fantastisk! Han skravler i vei og du glemmer at du helst ville vært et annet sted. Han må være et funn for de som har tannlegeskrekk. Han er morsom og seriøs samtidig. Han forklarer ned til minste detalj hva han gjør, og er redd pasienten skal ha det vondt. Kan ikke få bedre tannlege i Trondheim!