Oddvin Øvrelid

Erling Skakkes Gate 54 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Oddvin Øvrelid

Fabelaktig tannlege

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Jeg ble flyttet over til Oddvin når hans far var iferd m å avslutte sin tannlege praksis, mamma, fikk han som han deler kontor med og jeg fikk Oddvin. Var spent, men ikke angret en dag, jeg husker jo bare tannlege Øvrelid jeg siden jeg har vært hos de fra jeg var 3/4 år, det vil si i 45 år det, oi oi...Både han og kona jobber sammen og jeg har sikkert vært hos oddvin i over 20 år nå, så jeg blir så lenge de blir.

De er begge veldig imøtekomne, tar seg tid til å forklare, gjør bra jobb, å stiller opp når ikke alt går på skinner. Skjønner godt at det nevnes at de m tannlege skrekk ble henvist hit. Han har selv tannlegeskrekk så kjenner sikkert på kroppen hvordan den med skrekk har der. Han prater, viser, ler og tar ei skrøne i ny og ned, så vi rekker ikke tenke. Etter alle disse årene blir en jo godt kjent. Jeg har fått den ære av å høre om hvert barn de har fått, m baby foto på kontor veggen å i dag er de voksne, som tiden går, men Oddvin og Anne består, så da har jeg min trygge plass som jeg annbefaler til alle som skal finne seg en tannlege 😊

Verdens beste tannlege

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Oddvin Øvrelid er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er morsom, så jeg glemmer nesten at jeg er hos tannlegen. Han har alltid noen gode historier på lur. Så viser han og forklarer røntgenbildene på en enkel måte. Jeg føler meg trygg, og godt informert etter å ha vært hos ham. Jeg forlater tannlegekontoret blid og fornøyd, noe som er sjeldent hos tannleger ellers. Anbefales på det varmeste.

Fremragende tannlege.

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Oddvin er faglig veldig dyktig og han er genuint interessert i sine patienter. Han er morsom og klarer å gjøre behandlingen til en positiv opplevelse.

Kjempebra!

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Kjempeflink tannlege! Han snakker tannlegeskrekken av deg :)

Ikke den billigste, men du får hva du betaler for!

En av de aller beste tannlegene jeg har benyttet

Klinikk: O Øvrelid Skrevet

Den tidligere tannlegen jeg har brukt i mange år flyttet fra trondheim for en tid tilbake, har forsøkt flere tannleger men ble ikke helt fornøyd med noen av dem
Ble så anbefalt Tannlege Øvrelid, som jeg må si etter å ha gått hos
en tid nå, kan trygt gå god for til alle med tannlegeskrekk
Maken til hyggelig og grei tannlege må en lete lenge etter
Terningkast 6