Henning Alfred Lundstrøm

Henning Alfred Lundstrøm er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Henning Alfred Lundstrøm

Super

Klinikk: Henning A Lundstrøm Skrevet

Hadde tannlegeskrekk i mange år, og gikk ikke til tannlegen. Henning "kurerte " meg ved første konsultasjon. Faglig svært dyktig, herlig humoristisk sans. Gleder meg nå til hvert besøk.

beste tannlegen.

Klinikk: Henning A Lundstrøm Skrevet

Dette er en mann som liker jobben, mennesker og er verdens hyggeligste tannlege. Hele familien går til han, alle er positive. Han tar seg god tid og snakker med deg. Alltid blid og koselig. Jeg er ikke glad i å dra til tannlegen, men etter at jeg fikk Henning som tannlege gruer jeg meg aldri! kommer ikke til å bytte tannlege før jeg må!:)

Hyggelig tannlege og hyggelige priser, men med hygienemangler

Gode priser.
Kommuniserer veldig bra. Forteller detaljene om hver eneste ting han gjør

Store mangler på den hygieniske siden. Han bruker ikke maske(minus, når han er pratesjuk) og verst av alt, når tannhjelpepleieren var ute en tur, så tok han selv å flyttet på musen på pc, for så å gå rett tilbake inn i munnen på meg med henda(for en som kjemper mot bakterier, så var ikke det så lurt, da en mus inneholder mer bakterier enn et dosete, om man ikke vasker det mellom hver pasient, noe jeg tviler sterkt på at skjer.)

Konklusjon:
Om han bruker maske, og passer på å ikke ta på "doseter" mens han jobber i munnen på folk, så er dette en hyggelig tannlege med gode priser som absolutt er verdt å bruke.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Henning A Lundstrøm Skrevet

Har gått hos Henning Lundstrøm i 20 år nå. Henning er en dyktig tannlege og et veldig hyggelig menneske. Jeg har et lite snev av tannlegeskrekk, men Henning tar seg alltid god tid, forklarer hva han gjør, og gir meg alltid den tiden jeg trenger. Jeg går fast en gang i året og får automatiske innkallinger. Det er aldri noe problem å bytte time hvis det ikke passer, og han tar meg inn på kort varsel hvis det er noe øyeblikkelig hjelp (mister en fylling etc). Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt, og kan anbefale Henning Lundstrøm på det varmeste!

Dyktig, engasjert tannlege

Klinikk: Henning A Lundstrøm Skrevet

Har vært pasient hos Henning side han startet opp for mange år siden.
Husker ikke årstallet, men det må være minst 30 år siden. Alt arbeide er utført til min fulle tilfredsstillelse og til fornuftige priser.
En tannlege som kan anbefales på det sterkeste!