Kjetil Vatne

Autorisasjon (2002)

Kjetil Vatne er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kjetil Vatne

Rolig, behagelig og tålmodig.

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Har gått til Kjetil i 5 år nå fast en gang i året. Har ikke noe vondt å si om dette menneske, han har et vesen som får deg til å føle deg trygg, smiler og ler. Får det rett og slett til at det blir kjekt å gå til tannlege. Veldig omsorgsfull og spør hele veien og det går bra, eller om du vil ha en pause. Kommer ALDRI til å skifte tannlege så lenge han er her!

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Kjetil er som skapt til jobben som tannlege. Han er skånsom og tålmodig, har et behagelig vesen og alltid et smil om munnen. Eneste tannlegen jeg stoler på, etter to andre tannleger gav meg angst for tannleger. Anbefales!

Flott og behagelig opplevelse (i motsetning til mange tannleger)!

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Tannlege Kjetil Vatne er den mest skånsomme og trygge tannlegen jeg har møtt i Bergen. Dette til tross for min flerårige samling av tannsten. Anbefales på det varmeste, særlig for de av oss som på generell basis ikke er særlig glad i tannlegene.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Kjetil Vatne Skrevet

Skulle du ha tannlegeskrekk eller ikke synes tannleger er noe særlig er det Kjetil du skal oppsøke! Mannen er fantastisk flink, rolig og omsorgsfull til fingerspissene. Du føler deg vel ivaretatt under besøket, og prisen er slettes ikke noe å si på. Anbefales!