Morten Enersen

Smuget 1B 1383 Asker
Morten Enersen er tannlege i Asker

1 vurdering

Siste vurderinger av Morten Enersen

Meget dyktig erfaren kunnskapsrik tannlege

Klinikk: Asker Tannhelse Skrevet

Meget oppdatert med stor erfaring i behandling av periodonti. Jeg har hatt tre tannleger i mitt langt liv og alle tre er meget bra [Trygve Lie, Knut Leknes, og Morten Enersen]

Utmerket tannlege

Klinikk: Asker Tannhelse Skrevet

Dette er en tannlege med stor faglig dyktighet og utmerket pasientbehandling. Jeg har brukt denne tannlegen i mange år og er svært fornøyd.

Unik tannlege.

Klinikk: Asker Tannhelse Skrevet

Enersen er kort og godt verdens beste tannlege. Han er utrolig dyktig innen faget sitt, hyggelig og engasjert. Man merker at han er oppriktig glad i faget og i pasientene sine. Du må kanskje sitte litt ekstra på venteværelset, men det er det verdt. Den gangen du virkelig trenger hjelp strekker Enersen seg så langt han kan for å hjelpe. Han er gjennomført ærlig og ordentlig- og en slik tannlege har selvfølgelig verdens hyggeligste tannlegeasistent.

Den beste tannlegen som finnes

Klinikk: Asker Tannhelse Skrevet

Har gått hos ham i nesten 30 år og håper jeg har ham som tannlege resten av livet . Informerer godt om hva som må gjøres. Han gjør en veldig god jobb. Alltid hyggelig og bli. Er det problemer stiller han opp uansett når det er .

Bytter han ikke for alt i verden! :)

Klinikk: Asker Tannhelse Skrevet

Blid, positiv, ser løsninger og forklarer nøye - følger deg godt opp og tilbud om "bare ringe" hvis det skjer noe - er betryggende!