Bård Bjerknes

1982

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Stortorvet Tannhelsesenter Prisliste

Stortorvet Tannhelsesenter Telefonnummer22 41 66 9022 41 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karl Johans Gate 13 0154 Oslo
Bård Bjerknes er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bård Bjerknes

Den beste tannlegen jeg har hatt. Vil absolutt ikke bytte.

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Meget kyndig tannlege. Flink til å fortelle hva som bør gjøres og hvorfor. Lytter til pasienten. Tilpasser behandlingen slik at den blir mest mulig skånsomt.

Fantastisk

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Fantastisk tannlege. Både kunnskapsrik og medmenneskelig. Tannlegeskrekken eksisterer ikke lenger :o)

Utmerket og kunnskapsrik

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

En utmerket tannlege som hjalp meg med å beholde tennene i best mulig stand etter at revmatismen/Sjøgren-syndrom holdt på å ødelegge dem. Kommer aldri til å bytte tannlegen!

De beste tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

OK, så har jeg bare brukt Bård og hans kolleger. De er alle supre. Skiftet amalgamfyllinger, trukket visdomstenner og ordnet opp. Har også sendt barna hit med bare gode resultater.

Veldig dyktig og hyggelig

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har gått til kjekke, hyggelige og kompetente Bjerknes i over 20 år. Noe av det første han gjorde, var å skifte ut alle amalgamfyllingene mine med porselen og plast. Jeg er et barn av 70-tallets folketannrøkt, da alle skulle fjerne så mye av tennene at bare "skallet" sto igjen. Så det var en stor jobb. Men for en herlig følelse å bli kvitt amalgamen. Bjerknes må ha gjort en glimrende jobb, for alle de nye fyllingene er fortsatt på plass, over 20 år etter. Nå går jeg bare en gang i året og får tennene kontrollert, pusset og slipt. Men det er alltid like hyggelig å komme til Bjerknes, og jeg vet at mine tenner er i de beste hender ... ;-)