Harald Guttorm Bakke

1 vurdering

Siste vurderinger av Harald Guttorm Bakke

Faglig dyktig tannlege

Klinikk: Bislet Tannlegesenter Skrevet

Harald Bakke har vært min faste tannlege siden 90 tallet.
En veldig flink og profesjonell tannlege. Behagelig og rolig.
Har aldri opplevd at Harald er stresset.
Flink til å forklare alt som skal gjøres, og han er nøye.
Har satt på flere tannkroner som jeg er veldig fornøyd med.
En faglig dyktig tannlege som kan alt.

Meget god service og alltid pålitelig

Klinikk: Bislet Tannlegesenter Skrevet

Jeg har benyttet Harald Bakke som min tannlege i snart 30 år. På de årene har jeg kun opplevd én gang å ikke komme inn til avtalt time presis - da var han ett minutt forsinket og ba om unnskyldning for at jeg måtte vente...
Han er flink, pålitelig, hyggelig og yter service utenom det som kan forventes - som eksempel benyttet han privat bil etter stengetid for å kjøre meg til klinikk som hadde produsert en "krone" som jeg måtte ha på plass før et lengre utenlandsopphold, og sørget for at den ble tilpasset og korrekt plassert før flyet mitt gikk morgenen etter :-)
Han forklarer alltid hva han gjør og hva han ser etter, har aldri opplevd ubehagelige inngrep eller regninger som ikke har vært forventet eller forklart på forhånd.

Anbefales!

No.1

Klinikk: Bislet Tannlegesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk men å gå til Harald Bakke er bare helt fantastisk.
For en flink fyr. Han kan alt ,også kompliserte ting.
Veldig fornøyd😀😀😀😀😀

Harald er en dyktig, grundig og pålitelig tannlege.

Klinikk: Bislet Tannlegesenter Skrevet

Har brukt Harald Bakke som min tannlege i over 20 år, med kun god erfaring. Han respekterer min antydning til tannlegeskrekk, og er nøye med å beskrive hva han gjør underveis, hva som er skadet og hva som må eller bør gjøres. Jeg har ikke opplevd at Harald har dårlig tid eller spekulerer i å finne dyre løsninger. Tvert i mot er han flink til å skille mellom virkelige behov for tannbehandling og hva som evt kan vente litt. Med årlig sjekk får jeg nok oppfølging slik at små skader ikke blir oversett, de tas med en gang.