Lene Thestrup Rikvold

Lene Thestrup Rikvold er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lene Thestrup Rikvold

KAN IKKE ANBEFALES

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Ble henvist hit i 2010 for å rotfylle en tann. Det var siste gangen jeg var hos tannlegen. Dette var desverre en veldig dårlig opplevelse for min del.
Hun klarte ikke jobben, måtte spørre kollegaer om råd. Selv da klarte hun ikke dette selv etter flere besøk. Fikk ingen informasjon om hva jeg skulle gjøre videre.
Måtte betale regningen for første gangen, men slapp siste - det sier vel det meste. Dette var nok en tabbe uten like siden hun ga slipp på de flere tusen kronene.
Etter et par år fikk jeg en forferdelig tannpine. Dro da til tannlegevakten på Linderud og ingen annen utvei enn at tannen måtte trekkes!

Den mest suverene tannlegen jeg har møtt.

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Hun er en fantastisk nærværende,hyggelig,blid og vennlig,korrekt,dyktig,nøyaktig tannlege med topp hygiene. Det som kunne vært en tannpasients skrekkøyeblikk ble jo en nytelse.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Lene Thestrup Rikvold Skrevet

Her får du kombinasjonen av en meget kompetent tannlege og en tannlege som også ser mennesket i pasienten. Hun er faglig dyktig og har en meget behagelig behandlingsform. For første gang i livet nesten gleder jeg meg til tannlegebesøket! Jeg håper hun aldri slutter.