Erik Sudmann Hagen

Erik Sudmann Hagen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Sudmann Hagen

Herligste tannlegen

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Helt rå! Profesjonell, hyggelig og jordnær. Alt man trenger i en tannlege! Service og behandling er helt topp!

Meget pålitelig og god tannlege!

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Har vært kunde hos Erik Hagen i 11 år og er svært fornøyd! Serviceminded og opptatt av kvalitet og fornøyde pasienter. Er også interessert i person, og hyggelig å prate med.

[Navn fjernet av moderator]

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Jeg var veldig nervøs da jeg var hos Erik første gangen. Det gikk heldigvis fint og jeg følte meg godt ivaretatt. Han er en veldig dyktig og hyggelig tannlege! Erik har gode priser, min forrige tannlege var derimot svært dyr... Han er virkelig en fantastisk tannlege som kurerte min tannlegeskrekk. Anbefales på det sterkeste! De som har tannlegeskrekk trenger ikke å bekymre seg.

Oslos beste tannlege

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Denne tannlegen anbefaler jeg. Han er meget hyggelig og svært dyktig. Han er rolig og får meg til å slappe av. Også veldig nøye og effektiv. Har gått hos Erik en stund, det skal jeg virkelig fortsette med helt til han går av. Han har alltid god service og behandling, og er alltid tilgjengelig når jeg trenger han. Han er ikke blant de dyreste i tannlegene. Har en god pris. En tipp topp tannlege.

Super tannlege

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Kom til tannlege Hagen for 4-5 år siden etter å ha flyttet litt rundt i Norge og utlandet og arbeidet som de forskjellige tannlegene hadde utført var nok av varierende kvalitet. Hagen fikk raskt alt på stell og nå går jeg til kontroll et par ganger i året. Han er hyggelig, ikke dyr og virker meget dyktig. Skulle ønske jeg hadde funnet han for lenge siden.