Erik Sudmann Hagen

1 vurdering

Siste vurderinger av Erik Sudmann Hagen

Fantastisk! Anbefales!

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Jeg har gått hos Hagen siden jeg flyttet til Oslo, har alltid vært fornøyd med han. Han er hyggelig og flink med pasienten samt veldig dyktig i alt han gjør. Han har veldig god service og tar seg alltid god tid med meg. Vi har god kommunikasjon og han er svært profesjonell. Jeg føler meg virkelig godt ivaretatt! Det ser alltid rent og pent ut hos han også. Hagen er rolig og effektiv, i tillegg er det virkelig et pluss med den sentrale beliggenheten. Prisen ligger på det jeg ville forventet, altså en god pris for den gode jobben han gjør! Har hatt tidligere tannleger før, men Hagen er absolutt den beste tannlegen jeg kunne fått! ANBEFALES!!

Super tannlege

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Kom til tannlege Hagen for 4-5 år siden etter å ha flyttet litt rundt i Norge og utlandet og arbeidet som de forskjellige tannlegene hadde utført var nok av varierende kvalitet. Hagen fikk raskt alt på stell og nå går jeg til kontroll et par ganger i året. Han er hyggelig, ikke dyr og virker meget dyktig. Skulle ønske jeg hadde funnet han for lenge siden.

Svært fonøyd

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Er flink og trygg i sin fremferd - funker særlig godt for meg som har tannlegeskrekk. Har benyttet denne tannlegen lenge og er svært fornøyd

Kan anbefales

Klinikk: Erik Sudmann Hagen Skrevet

Hyggelig, flink og alltid presis! Gått til han i over 20 år og er veldig fornøyd!
Moderne utstyr, virker oppdatert og en ren og hygienisk klinikk!