Lars Martin Døving

Lars Martin Døving er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Martin Døving

Behagelig, forståelsesfull og rolig

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Glemte helt tannlegeskrekken. Det gjorde rett og slett ikke vondt i det hele tatt. Han tok seg god tid til å forklare både før og etter inngrepet. Han tok seg også god til til å snakke med meg gang nr 3, enda jeg da skulle til en annen de ekstremt dyktige tannlegene på klinikken. Man føler seg virkelig sett, hørt og fulgt opp. Kan virkelig anbefale Lars!

Fantastisk tannlege og menneske

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Lars Døving er den mest fantastiske tannlegen jeg har møtt. Superdyktig, hyggelig, hjelpsom og empatisk. Jeg slet med store tannsmerter i mange år og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Etter å ha vært hos mange forskjellige ulike ble jeg tilslutt anbefalt Lars av flere tannleger uavhengig av hverandre. Fra første møte ble jeg varmt tatt i mot og ble tilslutt kvitt mine plager som viste seg å være neuropati. Beste tannlegen/ spesialisten i Oslo. Men travel og populær fyr så book time i god tid :)

Arrogant

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Jeg skulle få innsatt en krone og fikk en dobbelttime hos Lars Martin Døving. P.g.a. lang bilkø rakk jeg ikke timen. Jeg ringte senere på dagen for å få ny time, og tannlegen fortalte da at han ville belaste meg for kr. 2.000,- Jeg spurte om han kunne redusere beløpet, men det kunne han ikke gjøre, fordi beløpet allerede var lagt inn på data. Sekretærene hans var sjokkerte og ba meg skifte tannlege.

Fantastisk

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Behagelig, alltid tilgjengelig, topp kvalitet, rolig atmosfære

Super tannlege

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Tar tannlegeskrekken din på alvor, helt til du på magisk vis har skjønt at den er irrasjonell :)
Bytter aldri tannlege igjen!