Øystein Jarle Berg

Landingsgata 3 2870 Dokka

Siste vurderinger av Øystein Jarle Berg

Verdens beste tannlege

Klinikk: Øystein J Berg Skrevet

Alltid godt humør, har god tid og tuller mye. Rask med boring og har moderne utstyr. Har nesten alltid kommet inn før jeg skal også

OMTENKSOM TANNLEGE

Klinikk: Øystein J Berg Skrevet

OMTENKSOM TANNLEGE SOM TENKER PASIENTENS VE OG VEL. SKÅNSOM OG FLINK TIL Å BEROLIGE PASIENTENE. BEHANDLER SVÆRT SKONSOMT.

Holder tennene dine friske ;)

Klinikk: Øystein J Berg Skrevet

Kaller inn til kontroll annen hvert år, renser, sliper og fjerner tannstein. Med denne forebyggingen har jeg aldri hatt ett hull! Og har lave kostnader med mine tannlegetimer. Samtidig får du en god latter på kjøpet og gode råd for en god munnhygiene. Kjører lett 5 mil for å bruke han ( selv om jeg bor i en by med haugevis av andre tannleger.

En dyktig håndverker

Klinikk: Øystein J Berg Skrevet

Øystein er dyktig i sitt fag, personlig overvant jeg min tannlegeskrekk på fanget til denne mannen.
Han er rask, forteller hele veien om hva han gjør og før du vet ordet av det så er han ferdig.
Det er tydelig at han uttaler seg på grunnlag av mange års erfaring og at han innehar en bred kompetanse innen sitt fagområde.

Som alle andre fagpersoner har Øystein dårlige sider også, han er veldig flink til å stille pasienten spørsmål når man ligger der med kjeften full av bedøvelse og andre tannlegeremedier (litt som i sketsjen med Harald Heide Steen og Rolv Wesenlund).
Dog er Øystein flink til å svare på spørsmålene han selv stiller.

All over en dyktig og hyggelig murer :)