Profilbilde av tannlege Knut Andre Klette

Knut Andre Klette

Profilbilde av tannlege Knut Andre Klette

Om

Tannlege Knut Klette er daglig leder og eier av Tannlege Klette & Co. Han har lang fartstid innen de fleste områder av tannhelse, og jobber nå spesielt mye med estetiske behandlinger og implantater.

Han er godkjent implantatprotetisk behandler, og har bred erfaring med fleste typer protetiske og kirurgiske behandlinger. Knut utfører også rotfyllinger, og han benytter mikroskop for å sørge for så presis behandling som mulig.

Knut jobber mye med estetiske behandlinger, blant annet fasetter, usynlig tannregulering og bleking. Han er godkjent Invisalign-behandler og har holdt kurs for andre tannleger i Smile Design.

Knut Klette har vært instruktørtannlege ved Det odontologiske fakultet, Universitetet i Oslo, og har vært leder av fagnemnden i Oslo Tannlegeforening.

Autorisasjon (1985)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Knut Andre Klette er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Knut Andre Klette

Flink tannlege. Grundig tannpleie.

Klinikk: Tannlege Klette & Co. Skrevet

Jeg oppsøkte tannlege Knut Klette etter besøk på tannlegevakt som taler for seg. Tannlege Klette ordnet opp og jeg har blitt møtt med god behandling. Hvis man kan si at tannlegebesøk kan bli noe positivt og trygt kan jeg bekrefte dette. Det høres kanskje litt spesielt ut å si at det er fint å gå til tannlegen, men å møte til time hos tannlege Klette har kun opplevdes positivt. Profesjonelt, hygienisk og ryddig og god atmosfære på dette tannlegekontor. God informasjon skaper trygghet det har jeg opplevet her. Godt mottatt. Anbefales.

Særdeles tillitsvekkende og faglig dyktig

Klinikk: Tannlege Klette & Co. Skrevet

Har hatt veldig dårlige tenner og tannlegeskrekk. Det tilsammen gir dårlig livskvalitet. Knut Klette har ordnet opp med tennene selvom det var veldig vanskelig og omfattende. Uten å si noe som helst har han også kurert min tannlegeskrekk.

Fantastisk dyktig!

Klinikk: Tannlege Klette & Co. Skrevet

Jeg brakk en tann for 14år siden og Knut Klette lagde en protese tann på halvparten av tannen. Jeg har aldri hatt noe som helst problem med den, kun fjernet tann sten.

Kompetent og behagelig tannlege!

Klinikk: Tannlege Klette & Co. Skrevet

Jeg har vært kunde hos Knut i mange år og han er en meget dyktig og kompetent tannlege! Det er kort ventetid for å få time, han er stort sett klar når timen skal begynne og kontoret er rent og hygienisk.
Jeg vil anbefal Knut på det varmeste!