Kathinka Knudtzon

Autorisasjon (1982)

Kathinka Knudtzon Telefonnummer22 42 34 4622 42 34 ...
Karl Johans Gate 18 0159 Oslo
Kathinka Knudtzon er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Kathinka Knudtzon

Den beste tannlegen😄

Klinikk: Kathinka Knudtzon Skrevet

Fikk anbefalt Kathinka for over 15 år siden og har kun positive opplevelser. Hun gir gode råd og følger deg opp og forklarer det hun gjør. Føler det trygt å gå til henne og har anbefalt henne til venner og kjente. Positivt at hun setter opp neste time så slipper man å bestille selv.

Flink og forståelsesfull.

Klinikk: Kathinka Knudtzon Skrevet

Jeg ble anbefalt Kathinka som tannlege fra en venn og er veldig fornøyd med henne. Hun er bestemt, noe som er bra hvis man har tenkt å beholde tennene en stund, men forklarer alltid hvorfor det man gjør er viktig. Jeg har tillit til henne og stoler på at hennes anbefalinger stemmer. Har trukket to visdomstenner hos henne som har vært en "bra" opplevelse. Jeg ringte da jeg fikk smerter i øre og hals etter fjerningen og da var hun beroligende og tok meg på alvor. Hun ringte også opp igjen noen dager senere for å høre hvordan det gikk.

Veldig opptatt av tanntråbruk noe jeg synes er bra. Noen kan nok oppfatte dette som i overkant irettesettende.

Jeg anbefaler Kathinka på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Kathinka Knudtzon Skrevet

Jeg har gått hos Kathinka i over 15 år. Jeg opplever at hun er faglig veldig flink, hun møter meg alltid så fint som menneske. Ikke opplevd at hun er sur - bare ryddig og tilstede for meg. Takket være henne er jeg ikke redd for å gå til tannlegen lenger.