Einar Eppeland

Einar Eppeland er tannlege i Arendal

Siste vurderinger av Einar Eppeland

Overkom tannlegeskrekk

Klinikk: Arendal Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde ubeskrivelig tannlegeskrekk da jeg var yngre. Heldigvis begynte Einar som skoletannlege, og gradvis forsvant angsten for hver gang jeg gikk til han. Da han begynte i privat praksis fulgte jeg så klart etter. Han er både dyktig og en veldig hyggelig person. Beroligende, forklarer alt han gjør! Det eneste som bekymrer meg er tanken på at han en gang skal gå av med pensjon. Håper du vil jobbe som lenge som mulig, Einar :D

Den beste tannlegen.:)

Klinikk: Arendal Tannlegesenter Skrevet

Einar Eppeland var min skole tannlege, når han gikk over til privat praksis. Så følgte jeg etter rett og slett.:) Han er en fantastisk tannlege, og tar seg god tid og forklarer godt hva han gjør. Så jeg kan anbefale han på det varmeste etter å ha hatt han i ca 15 år.:)

utrolig beroligende og behagelig person

Klinikk: Arendal Tannlegesenter Skrevet

har brukt samme tannlege i mange år og kommer ikke til å bytte ,bare posetivt å si .Hadde alltid tannlegeskrekk men ikke lenger for han gjør aldri noe uten å forklare hva han skal og hvorfor , gid alle var sånn

Utrolig sympatisk og dyktig tannlege

Klinikk: Arendal Tannlegesenter Skrevet

Einar har et svært behagelig vesen, og er veldig opptatt av at pasienten skal føle seg trygg og komfortabel i tannlegestolen. Han er nøye med å forklare alt han gjør slik at spesielt personer med tannlegeskrekk skal være mest mulig trygge. Han er meget dyktig til å sette bedøvelse, og med unntak av sprøyte satt i ganen kan jeg ikke huske å ha kjent ubehag når Einar setter bedøvelse. Anbefales varmt!