Pål Steinmo Johnsen

Bodø tannlegesenter

Autorisasjon (2010)

Pål Steinmo Johnsen er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Pål Steinmo Johnsen

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og gått til flere tannleger inntil jeg kom til Johnsen. Han er alltid vennlig, tålmodig og tar hensyn til hvordan jeg har det. Han anstrenger seg til det ytterste for å gjøre behandlingen smertefri, kjenner nesten ikke at han setter bedøvelse. Kvaliteten på arbeidet han har gjort er utmerket, har aldri hatt noen problemer etterpå. Jeg kan anbefale ham på det varmeste!

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Meget hyggelig tannlege som bruker tid på å forklare hva som gjøres og hvorfor. Han svarer på alle spørsmål jeg måtte ha, og virker genuint opptatt av å gjøre tannlegebesøket så bra som mulig for meg som har tannlegeskrekk. Bedøvelsen, som har vært min største frykt, gjør han en fantastisk jobb med å sette, og selve behandlingen går raskt og smertefritt. Får time raskt, og er liten/ingen ventetid før timen.

Kan virkelig anbefale denne tannlegen på det varmeste!

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Kjempeflink tannlege som anbefales på det sterkeste for alle med tannlegeskrekk!

Super tannlege!

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Byttet nylig og fikk Pål som min nye tannlege. Kjempefornøyd med servicen og spesielt bedøvelsen som han satte på helt upåklagelig måte.