Sheeba Kumar

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Sheeba Kumar er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Sheeba Kumar

fantastisk snill og omtenksom.

Klinikk: Lierbyen Tannklinikk Skrevet

Har ikke alle år hatt fobier. Blant annettannlegeskrekk ifra barndommen. Pga sykdom var eg nødt til å be om hjelp til bla. Annet proteser. Var der hele vinteren og sommeren i fjor og hun fikk laget proteser som ikke syntes. Så når hu ikke kunne gjøre mere videresendte hu meg til oral kirurg i krogstadelva hvor eg får hjelp til implantasjon. Pga sykdom får eg alt gratis. De første time til sheeba var eg nødt å ta sobril 30 min før timen. Men nå føler eg meg så trygg at eg tar bare 10 mg i stedet for 50 før timen. Tusen takk for all hjelp sheeba. Og takk til min nye tannlege i krogstadelva som er like snill og flink. Anbefaler sheeba på det varmeste ❤

Meget dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg kom for akutt tannlegehjelp uten forvarsel og ble tatt godt i mot av Sheeba. Hun var svært profesjonell samt veldig empatisk og hyggelig. Som nevnt i tidligere kommentar er hun en som får all tannlegeskrekk bort. Hun er en tannlege jeg gladelig kommer tilbake til!

Svært flink og effektiv tannlege

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Sentral beliggenhet av klinikk, meget enkelt å besøke. Fikk veldig god behandling av tannlege Sheeba, effektiv og samtidig empatisk mot oss som kvier oss litt til å besøke tannlegen. Og, dette til en veldig akseptabel pris. Her kommer jeg gjerne tilbake!