Sheeba Kumar

Hegsbroveien 52 3400 Lier

Siste vurderinger av Sheeba Kumar

Fantastisk tannlege

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Sheeba er den beste tannlegen jeg har hatt. Hun har en enorm medmenneskelighet og omsorg for pasienten og man føler seg godt ivaretatt fra første sekund. Hun er også enormt dyktig og nøye i sitt arbeid. Anbefales!

fantastisk snill og omtenksom.

Klinikk: Lierbyen Tannklinikk Skrevet

Har ikke alle år hatt fobier. Blant annettannlegeskrekk ifra barndommen. Pga sykdom var eg nødt til å be om hjelp til bla. Annet proteser. Var der hele vinteren og sommeren i fjor og hun fikk laget proteser som ikke syntes. Så når hu ikke kunne gjøre mere videresendte hu meg til oral kirurg i krogstadelva hvor eg får hjelp til implantasjon. Pga sykdom får eg alt gratis. De første time til sheeba var eg nødt å ta sobril 30 min før timen. Men nå føler eg meg så trygg at eg tar bare 10 mg i stedet for 50 før timen. Tusen takk for all hjelp sheeba. Og takk til min nye tannlege i krogstadelva som er like snill og flink. Anbefaler sheeba på det varmeste ❤

Meget dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg kom for akutt tannlegehjelp uten forvarsel og ble tatt godt i mot av Sheeba. Hun var svært profesjonell samt veldig empatisk og hyggelig. Som nevnt i tidligere kommentar er hun en som får all tannlegeskrekk bort. Hun er en tannlege jeg gladelig kommer tilbake til!

Svært flink og effektiv tannlege

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Sentral beliggenhet av klinikk, meget enkelt å besøke. Fikk veldig god behandling av tannlege Sheeba, effektiv og samtidig empatisk mot oss som kvier oss litt til å besøke tannlegen. Og, dette til en veldig akseptabel pris. Her kommer jeg gjerne tilbake!