Andreas Klette

Andreas Klette er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Andreas Klette

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Med Tannlegeskrekk siden ungdomskolen.Tok jeg en time
hos Andreas i fjor . Han er snill og passer på at man har det bra. Lett å prate med og morsom. Han forklarer alt han gjør og du føler deg trygg når man sitter i Tannlegestolen.
Jeg har faktisk lyst til å dra til Tannlege igjen og jeg skal ikke bytte Tannlege igjen.
Anbefales varmt.

Meget dyktig!

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Super tannlege som anbefales. Han er meget dyktig. Flink faglig og i tillegg hyggelig og blid. Forklarer godt :-)

Beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Kommer aldri til å bytte tannlege. Har flyttet 1 time fra klinikken, men benytter meg fortsatt av Andreas. Han er rolig, vennlig og nøye. Har ikke opplevd smerter under behandling og han passer alltid på at det går bra. Føler meg ivaretatt!
I tillegg til kort ventetid, hyggelig personal ellers på klinikken og fine lokaler.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk helt siden skoletannlegen, ikke vært hos tannlege på over 10 år. Helt kurert! Anbefaler Klette på det sterkeste.

Kunnskapsrik, blid og dyktig!

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Har hatt Andreas Klette som tannlege i ca to år og han er veldig faglig dyktig. Jeg opplever kirurgiske inngrep som ufarlig og smertefritt, han gjør nøye arbeid og jeg har til dags dato ingen negative opplevelser hos Andreas. Han er også alltid blid og oppløftende, han finner en løsning på alt og har du et spørsmål så har han alltid et svar. Denne tannlegen skal jeg ha så lenge jeg kan!