Andreas Klette

Th. Petersonsgate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av Andreas Klette

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk helt siden skoletannlegen, ikke vært hos tannlege på over 10 år. Helt kurert! Anbefaler Klette på det sterkeste.

Kunnskapsrik, blid og dyktig!

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Har hatt Andreas Klette som tannlege i ca to år og han er veldig faglig dyktig. Jeg opplever kirurgiske inngrep som ufarlig og smertefritt, han gjør nøye arbeid og jeg har til dags dato ingen negative opplevelser hos Andreas. Han er også alltid blid og oppløftende, han finner en løsning på alt og har du et spørsmål så har han alltid et svar. Denne tannlegen skal jeg ha så lenge jeg kan!

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Jeg kommer aldri til å bytte tannlege, uansett om jeg flytter fra denne byen. Han vet hva han driver med og gjør det smertefritt og nøyaktig..

Mest behagelige tannlegen jeg har truffet på;)

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i mange år, men så begynte jeg hos Klette og Race og Andreas kurerte meg totalt. Å bli behandlet av han er ikke vondt og ubehagelig. Han tar hensyn og han lytter til sine pasienter. Han kommer til å bli min tannlege, livet ut.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegene Klette og Race Skrevet

Jeg opplevde han som svært forståelsesfull samt meget netthendt. Jeg fikk raskt time og han fikk bukt med tannsmertene umiddelbart. Det virker som om han vet hva han driver med. Andreas Klette kan absolutt anbefales!