Bernt Vidar Vagle

Bernt Vidar Vagle er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Bernt Vidar Vagle

Beste tannlegen!!

Klinikk: Tannlegene i Vaglehuset Skrevet

Utrolig dyktig tannlege! Stødig, kompetent og bryr seg om sine pasienter! Opptatt av å forklare underveis og gjøre ting så behagelig som mulig for pasienten.

Superflink!

Klinikk: Bernt Vidar Vagle Skrevet

Bernt Vidar er en meget hyggelig kar. Snakker deg gjennom hele prosessen, og forstår alt vi svarer gjennom bomullsdotten i munnen. Tar seg tid til det som måtte trenges, alt fra en prat til rådgivning. Flink til å se gjennom historien din hver gang man kommer kommer for å følge utviklingen. Anbefales! Hvis jeg skal trekke på noe, så er han i overkant dyr.

God service og høflig tannlege

Klinikk: Bernt Vidar Vagle Skrevet

På dette tannlegekontoret er alle hyggelige og blide. De tar godt vare på deg og passer på at du har det bra.
Tannlegen er alltid veldig høflig og hyggelig, en likandes kar. Han er flink til å forklare delvis hva han gjør underveis og spør ofte om det går bra etter bedøvelsen er satt. Det virker som han bryr seg om at du har det greit. Man føler man blir godt ivaretatt. En hyggelig opplevelse å komme hit :) Man får god veiledning og svar på de spørsmålene man måtte ha, også prisoverslag. Jeg er fornøyd og vil fortsette å gå her fremover :)

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Bernt Vidar Vagle Skrevet

Ingen ting å utsette på Bernt Vidar. Han tar alle hensyn i betraktning og ordner gjerne de små afærene før de utvikler deg til å bli et problem.

Jillaste tannlegen

Klinikk: Bernt Vidar Vagle Skrevet

En dyktig tannlege som får en til å slappe av. Han gjør en god jobb, raskt, effektivt og smertefritt. Er kjapp å komme med sprøyta når det gjør vondt. Tar hensyn til oss med tannlege skrekk (var ikke det før - og da fikk han beskjed om det - og tok så kritikken til etterretning).