Øyvind Skarstein

Bergen Storsenter Tannlegepraksis

1986

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bergen Storsenter Tannlegepraksis Priser mangler

Bergen Storsenter Tannlegepraksis Telefonnummer55 30 17 2055 30 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømgaten 8 5015 Bergen
Øyvind Skarstein er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Skarstein

Meget flink tannlege

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Øyvind. Har egentlig ikke noe negativt å skrive om. Kun positive opplevelser etter å ha blitt behandlet for alt fra nye fortenner til rotfylling.
Kan anbefales! hilsen fornøyd kunde.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Øyvind er veldig flink om man er nervøs og forklarer rolig hele tiden underveis, og spør hvordan man har det. Jeg trakk visdomstann hos han og kjente det ikke da han satt bedøvelse, og tannen var ute på ca. 15 sekunder. Fikk også god oppfølging i etterkant.

Meget behagelig, barmhjertig og godt oppdatert

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost denne tannlegen. Det eneste problemet måtte være at så mange har oppdaget hvor dyktig og fin han er, at det etter hvert er blitt noe lenger ventetid før man slipper til - og bedre kompliment kan vel en tannlege knapt få?

På alle måter svært dyktig.

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Vennlig, dyktig, betryggende, profesjonell, flink å forklare, har godt håndlag. Serviceinnstilt. Han har mye å gjøre , sikkert stor pågang som kan merkes ved at han ofte løper mellom 2 pasienter og det blir litt venting da. Men venter gjerne på en så flink tannlege ! Ville ikke byttet.

Meget flink tannlege. Bergens beste tannlege.

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Skarstein skaper tillit. Han lytter . Gir råd. Er perfeksjonist. Hele familien vår bruker ham og alle er fornøyd.