Øyvind Skarstein

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Øyvind Skarstein er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Skarstein

Teknisk dyktig, avslappet og veldig hyggelig.

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Har vært hos Øyvind to ganger nå. En gang for en sjekk og en gang for å trekke en visdomstann. Jeg føler hele veien at han tenker hva som er best for meg og ikke på penger. Forutsigbare og konkurransedyktige priser, og tanktrekningen var billigere enn først sagt pga. tidsbruk. Han snakker og forklarer hele veien, tar seg tid til å la deg fordøye og har ikke hastverk. Har hatt en del angst for tannlege, men den forsvinner hos ham. Resten av de ansatte virker også rolige og utrolig flinke.

Utrolig dyktig, nøyaktig og profesjonell

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Jeg begynte å gå fast til tannlege Øyvind for 6 år siden og kommer nok aldri til å skifte tannlege. Øyvind er hyggelig og profesjonell og vet hva han driver med. Tennene mine har aldri vært finere. Anbefales på det sterkeste!

Meget flink tannlege

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Øyvind. Har egentlig ikke noe negativt å skrive om. Kun positive opplevelser etter å ha blitt behandlet for alt fra nye fortenner til rotfylling.
Kan anbefales! hilsen fornøyd kunde.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Øyvind er veldig flink om man er nervøs og forklarer rolig hele tiden underveis, og spør hvordan man har det. Jeg trakk visdomstann hos han og kjente det ikke da han satt bedøvelse, og tannen var ute på ca. 15 sekunder. Fikk også god oppfølging i etterkant.

Meget behagelig, barmhjertig og godt oppdatert

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost denne tannlegen. Det eneste problemet måtte være at så mange har oppdaget hvor dyktig og fin han er, at det etter hvert er blitt noe lenger ventetid før man slipper til - og bedre kompliment kan vel en tannlege knapt få?