Øyvind Skarstein

Klinikk

Bergen Storsenter Tannlegepraksis

Strømgaten 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Skarstein

På alle måter svært dyktig.

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Vennlig, dyktig, betryggende, profesjonell, flink å forklare, har godt håndlag. Serviceinnstilt. Han har mye å gjøre , sikkert stor pågang som kan merkes ved at han ofte løper mellom 2 pasienter og det blir litt venting da. Men venter gjerne på en så flink tannlege ! Ville ikke byttet.

Meget flink tannlege. Bergens beste tannlege.

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Skarstein skaper tillit. Han lytter . Gir råd. Er perfeksjonist. Hele familien vår bruker ham og alle er fornøyd.

FAGLIG OG MENNESKELIG DYKTIG

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Fra dag 1 er jeg blitt ivaretatt på den aller beste måten :-)))

Fra tårevåte øyne og med en redsel i hele kroppen grunnet tannlege skrekk, har Tannlege Skarstein hatt en utrolig tålmodighet.

Han har forklart og vist på bilder hva som må gjøres og hva som skjer når det skal skje, han spørr ofte om det går bra eller om jeg trenger en pause når han merker jeg reagerer med f.eks å knytte hendene e.l.

Tannlege Skarstein er meget faglig dyktig og ivaretar mine tenners helse som den største selvfølge <3

Om uhellet skulle være ute så kommer man raskt til og det gjelder stort sett ellers også. Det er ikke lang ventetid og de er også kjapp med å ta telefon og er alltid hyggelige og imøtekommende.

Jeg har gått til Tannlege Skarstein i sikkert 10 år +/- og jeg vil fortsette med dette så lenge han er praktiserene.

Jeg har ingen negative merknader og anbefaler Tannlege Øyvind Skarstein og hans team på det varmeste :-)))

Dyktig og informativ tannlege

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Kona og jeg bruker begge Øyvind. Han er den beste tannlegen vi har hatt. Hvis han er usikker på noe, er han åpen om det. Han er også veldig flink til å forklare hva han gjør og hvorfor. Han legger vekt på å forklare diagnosen og behandlingen så godt at vi forstår det. Han er flink til å lytte, og behandler oss med tannlegeskrekk på en veldig god måte.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Bergen Storsenter Tannlegepraksis Skrevet

Hele familien bruker Øyvind Skarstein som tannlege, og vi er alle veldig fornøyd