1983

Fridalsveien 20a 5063 Bergen
Tlf: 55 29 47 11 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frode Slettestøl er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Frode Slettestøl

Gleder meg til hver time

Klinikk: Frode Slettestøl Skrevet

Frode har en smittsom ro over seg. Jeg har aldri hatt problemer med å gå til tannlegen, men Frode får meg til å glede meg til timen. Han er skånsom og skaper aldri unødvendige smerter. Dessuten er han utrolig gavmild, og du får aldri følelsen av at du har betalt for mye. En gang jobbet han overtid for å gi meg behandling så jeg ikke måtte vente til neste uke. Tidligere bodde jeg i naboblokka til klinikken, men selv etter å ha flyttet til andre siden av byen foretrekker jeg å gå til Frode.

Verdens mest behabehagelige og flinkeste tannlege

Klinikk: Frode Slettestøl Skrevet

I trygge hender , han har en ro over seg som smitter over på pasienten ,fins ikke bedre tannlege i Bergen

Rolig, behagelig og omtenksom!

Klinikk: Frode Slettestøl Skrevet

All skryt til denne tannlegen! Både min mor og meg bruker denne tannlegen til tross for at han er litt dyr. Han er en veldig behagelig tannlege å komme til. Han prater og bryr seg virkelig om deg. Han er til raus med min glemsomhet av timer, egentlig betaler man 500kr for ikke oppmøtt;). Jeg har ikke tannlegeskrekk når jeg vet at jeg går til han, kommer nok til å bli vanskelig den dagen han pensjonerer seg. Jeg tar meg selv i å halvduppe mens han holder på med munnen min, så dette er tannlegen å anbefale!