Hanne Merete Gaarder Almgren

Hanne Merete Gaarder Almgren er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Merete Gaarder Almgren

Flott behandling

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Super service. Behandlingen var effektiv og smertefri. Fikk time samme dag og løst problemet umiddelbart.

Hyggelig og nøye

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Tannlegen er grundig og effektiv. Tannlege Hanne har rettet opp i dårlig utført arbeid fra en tidligere tannlege (fra en annen klinikk). Jeg har fått gode råd om tannstell for ulike utfordringer jeg har hatt, og det har alltid fungert godt. Nå har jeg holdt meg til tannlege Hanne i flere år og er svært fornøyd.

Klinikken er ren og ryddig, og det er lett å få kontakt på tlf. Automatisk oppfølging etter behov er et pluss: Jeg får innkallelse på sms til ca samme tid hvert år.

Trygg, serviceinnstilt, flink

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Er til årlig kontroll, ikke sjelden oppstår akutte ting som fører til oftere kontakt. Alltid blid, forståelsesfull, presis, nøktern-sier på en pen måte ting som de er, og etterlater også inntrykk av faglig dyktighet. En tannlege jeg ikke bytter fra.

Behagelig person og rask

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Jeg er innom to ganger i året for tannsten og har litt angst for dette. Da jeg flyttet til Skøyen og begynte hos Hanne Merete, så ble opplevelsen hos tannlegen en helt annen enn tidligere.
Jeg er ikke redd tannleger, men det var likevel utrolig bra å komme til en som er rask og effektiv og flink!

Svært søt og hyggelig tannlege

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Profesjonelt og hyggelig tannlegetilbud, lett tilgjengelig på Thune, Skøyen. Fikk raskt time, og svært god service.