Main Lisbeth Teien Dale

1 vurdering

Siste vurderinger av Main Lisbeth Teien Dale

Godt fornøyd!

Klinikk: Main Lisbeth Teien Dale Skrevet

Har gått til henne i mange år. Gir god informasjon, og sender spesielle tilfeller/utfordrende fyllinger osv videre til spesialist! Gir god oppfølging, og er imøtekommen ved akutt behov! Jeg er godt fornøyd!

Dyktig og empatisk!

Klinikk: Main Lisbeth Teien Dale Skrevet

Hennes gode humør og dyktighet, sammen med min trygghet i stolen, gjør at jeg vet at tennene mine blir ivaretatt på beste måte.
Utfordringer som nattbiting, rotfyllinger og kroner, løses gjennom forutgående informasjon.
Behandlingsopplegget er forutsigbart hva resultat og pris angår.
Akutt hjelp ordnes kjapt.
Hun gir inngående informasjon om tannpleie.
Min opplevelse av å gå til tannlegen er så positiv at jeg scorer tannlegen min høyt!

Hyggelig frem til det blir begått en feil.

Klinikk: Main Lisbeth Teien Dale Skrevet

Fikk problemer få uker etter at hun "fikset" en tann. Kort fortalt total mangel på evne til å ta ansvar for egene feil, og jeg trenger ny tannlege for et mye større prosjekt enn det som var utgangspunktet. Glemsk og surrete, og det sier jeg ikke for å være ufin, men helt seriøst.

Hyggelig dame

Klinikk: Main Lisbeth Teien Dale Skrevet

Jeg fant henne på hvakostertannlegen.no da jeg ikke hadde tannlege og ville ha en rimelig en,trengte også en haste time etter å ha knekt en del av en tann,så jeg ringte henne mandag morgen og var inne tirsdag morgen. Jeg var fornøyd , hun er rimelig, gjør det hun skal. Nå har jeg bare vært hos henne en gang da,men hun virket som en hyggelig og flink dame.