Profilbilde av tannlege Els-Marie Andersson

Els-Marie Andersson

Profilbilde av tannlege Els-Marie Andersson

Om

Els-Marie Andersson er en anerkjent tannlege og spesialist innen kjeveortopedi. Hun er også førsteamanuensis og leder for studieprogrammet ved avdelingen for kjeveortopedi ved Universitetet i Oslo (UiO). Els-Marie har spesialistutdanning som kjeveortoped og en doktorgrad fra UiO. Hun er utdannet tannlege ved Karolinska Institutet og behersker norsk, engelsk og svensk flytende.

For tiden er hun veldig engasjert som leder for studieprogrammet ved avdelingen for kjeveortopedi ved UiO. Hennes engasjement for å utdanne nye tannleger innen kjeveortopedi viser hennes dedikasjon til faget og hennes ønske om å gi pasientene den beste mulige behandlingen.

Kjeveortopedi

Autorisasjon (1988)

Els-Marie Andersson er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Els-Marie Andersson

Helt fantastisk

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Maud Els-Marie har vært kjeveortopeden min i mange år i forbindelse. Hun er alltid blid og glad, og svært hjelpsom. Føler meg uendelig heldig og takknemlig som fikk henne som min kjeveortoped, da hun alltid har gått den ekstra meteren for at jeg skulle være komfortabel og fornøyd. Svært dyktig i faget sitt, godt humør og mye omsorg blir en super kombinasjon. Anbefaler på det sterkeste.